HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Rendrakás kipipálva :P

lény 2009.06.18. 22:28

Nem teljesen vagyok késsz a pakolgatással, de egy része már készen van, így nyugodtabban alszom. :P Nem győzöm elégszer hangsúlyozni, hogy rendet rakni igenis jó dolog! Egyrészt azért, mert legalább kidobod a fölösleges dolgokat, és több helyed szabadul fel, másrészt pedig nekem ilyenkor mindig előkerülnek régóta keresett dolgaim. :Đ Holnap az asztalomra kéne időt szánni, mert tele van könyvekkel és rengeteg-rengeteg ruhával... :P Muszáj szórtírozni, mert kell a hely a dolgaimnak. :)
Továbbá, a holnapi napra egy kis sétálást is tervezgetek, ezúttal egyedül.. Most még gőzöm sincs, merre fogok menni, de majd kitalálok valamit. ;) Lehet, hogy ez a mostani kiruccanás nem lesz hosszú, mert elég meleget mondanak, így könnyen megeshet, hogy nem várom meg, míg felforr az agyam, hanem hazajövök. :P De azért igyekszem nem elkerülni a Napot, mert szeretnék kicsit lebarnulni.. :P

Na de rátérnék a jelenre. :)) Ma volt az Évzáró, amit kicsit vártam is, de inkább csak túl akartam lenni rajta. Sokak szerint nem volt olyan hosszú, lehet, hogy én csak azért éreztem annak, mert unalmas volt, és közben teljesen máson járt az eszem.. :P Mikor végre kimondta a várva várt mondatot az Igazgató nénicske, még nem volt felhőtlen a boldogság, mert egy fantasztikus hegedű-szót végig kellett hallgatni zárásul, a Szózat előtt... pfpf Utána viszont csiga-lépésekkel elindulhattunk az osztályterem felé. [Én ezzel kapcsolatban elsütöttem egy poént, mert az Ig. azt mondta, hogy az osztályfőnök kíséretével mehetünk föl, de mivel a mi o.főnk beteg volt, a helyettessel indultunk el. Én meg benyögtem H-nak, hogy akkor mi itt maradunk, amíg az o.fő meg nem gyógyul.. xD]
Na de komolyra véve a szót, miután felértünk, az én imádott osztályfőnök helyettesem kiosztott 3 jutalomkönyvet, melyekből 1 engem illetett. :)) Őszintén mondom, hogy nagyon meglepődtem és örültem neki, hogy a közösségért végzett munkámat így értékelték. :Đ
Ami a bizonyítványt illeti, annak is örültem, hiszen idén egyetlen egy 2-esem sem volt. :))) [és az nagy szó, jólvan? :P] majd holnap leírom a tavalyi és az idei eredményeimet, hogy Ti is láthassátok a különbséget. ;)

Címkék: váratlan dolgaim év vége

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr721194318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása