HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Pénz állt a házhoz :)

lény 2009.06.30. 18:52

Ez alatt azt értem, hogy megszületett a 3 napos dolgoz[gat]ásom gyümölcse. :)) Ugyanis szombattól hétfőig minden nap besegítettem Apának a melóban, mert határidőre kellett kész lennie. Reggel 11 körül már ott voltam F-el és kb 4-5 körül jöttünk el. Eleinte csak segítettünk előkészülni a munkára, majd pedig ragasztottunk és festettünk is.
Ma pedig megkaptuk a fejenkénti 10.000 Ft-ot. :)) Amiért megdolgoztunk. Szóval én már írom is a listámat, hogy [most az egyszer] minnél előbb elkölthessem a pénzem... :P Íme egy kis ízelítő, mi mindenre szeretnék költeni;
- mozi
- ruha
- kaja [ez alatt azt értem, hogy csajokkal Mekizni pl.]
- könyv
- film
Aztán majd meglátjuk, mit találok még a boltokban jó áron.. :Đ

Ja igen, hamár pénznél tartunk; gondolom mindenki, vagy legalábbis sokan találkoztak már a fém 200-assal.. :) Én személy szerint még nem éltem át ezt az "élményt", de kiváncsi leszek, mennyire tudom majd megszokni, hogy nincs többé papír 200-as... :(

Címkék: pénz dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr381218428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása