HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Megérzés

lény 2009.07.09. 20:38

Megkésve bár, de törve nem, kedden megnéztem a hőn áhított filmet. :)) Eleinte nem akart összejönni, hogy nyugodt és csendes körülmények között tudjam figyelemmel kísérni, de utána szerencsére megoldódott a probléma és nem is egyedül néztem. F csatlakozott, mert őt is nagyon érdekelte.
Őszintén megmondom, az első 20 percben vártam már, hogy történjen valami, mert kicsit unalmasnak tűnt.. De utána felgyorsultak az események és nem győztük figyelni, hogy mikor mi történik!? Így utólag azt kell mondjam, jobb, hogy nem este néztem, mert volt benne 1-2 hátborzongató rész is.. :S Mindent egybevetve izgalmas, fordulatos film. Tényleg hasonlít egy kicsit a Ház a tónál-hoz, mert abban is az idő eltolódása volt a középpontban.
Engem egyébként márcsak a szereposztás miatt is érdekelt, hiszen Julian McMahon-t a Bűbájos boszorkák-on és a Kés/alatt-on kívül másban nem nagyon lehetett látni. Leszámítva még a Fantastic four-t. :)) Sandra Bullock-ot pedig még mindig szeretem, szóval örültem neki, hogy viszont láthatom őket. :Đ

Címkék: film dvd dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr11237090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása