HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Visszajött!!! :D:D

lény 2009.09.01. 19:49

Tegnap szerettem volna leírni, mert "hivatalosan" tegnap jött vissza a Szomszéd srác. :D:D Tudom, ez így elsőre nem biztos, hogy érthető, mert arról még nem számoltam be, hogy elment.. xD Tehát, a Srác, akiről már beszéltem régebben egy keveset [2009.05.16.], valamikor a nyár elején elköltözött. Vagy legalábbis elutazott valahova, mert a közel 2 és fél hónap alatt nem is találkoztunk. :| :(
De!!!! Tegnap hazajött, mert láttam... :$ :)) Épp Anyával jöttünk haza a fehér ing-vásárlásból, amikor megláttam az ablakban. Nem akartam bunkó módon bebámulni, először csak annyit vettem észre, hogy van ott valaki. Aztán, mikor közelebb értünk, láttam az arcát.. :$ :))) Mire pedig beértünk a kapun az udvarra, már kinnt cigizett.. :D:D Örülök neki nagyon, már kezdtem sajnálni, hogy még csak a nevét sem tudtam.. :S Most majd lesz rá esély, hogy megkérdezzem.....

A tegnappal kapcsolatban van még egy storym. Abból a lakásból, ahova a Srác most visszatért, egy másik fiú elköltözött. Este jött érte valami haverja egy nagyobb kocsival, amibe befértek a cuccai. :) Ott pakolt az ablakunk előtt, mi pedig a szobából figyeltük F-el.. Aztán egyszer csak elkezdtünk beszélgetni.. És végül úgy váltunk el, hogy a fiú azt mondta; "Még találkozunk!" F-el nem gondoltuk túl komolyan, mindketten azt hittük, hogy máskor majd visszalátogat a többi fiatalhoz, akik itt laknak a szomszédban..
De nem így volt! :P Hanem még aznap este visszajöttek, persze nem miattunk elsősorban, hanem az itt maradt bőröndért.. Akkor mi már félig ágyban voltunk F-el, hiszen a mai Suli miatt nem fekhettünk 11-kor... :S De hallottuk, hogy beállt egy autó és kinéztünk az ablakunkon, úgy, hogy ne vegyenek észre minket. Nem is látták, hogy mi látjuk, hogy a fiú, akivel jókat dumáltunk miközben pakolt, állandóan odanézett az ablakhoz, ahol voltunk.. És annyira rossz volt!!!! Látni, hogy minket keres, mi pedig nem vagyunk ott.. Utána elég nehézkesen ment az elalvás is.. Állandóan az lebegett előttem, hogy nézi; ott vagyunk-e az ablakban? ... :'(
Azért nem pusztultunk bele, de rossz volt... :S 

Címkék: pasik boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr881353704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása