HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Tegnapokról.

lény 2009.09.12. 19:19

Sajnálom, hogy mindent utólag írok le, de így Suli-időbe végképp nem az foglalkoztat, hogy leüljek a gép elé. Kapok is ezért rendesen sokaktól.. Már többször a fejemhez vágták, hogy sosem vagyok msn-en. Én erre mindig csak azt felelem, hogy; "Tudom, de nem szeretem [helyesbítek; utálom] az új msn-t.."
Meg ha fölmegyek, akkor egész nap csak beszélgetek olyanokkal, akiket nap mint nap látok, és nincs időm megnézni azokat a dolgokat, amik valójában érdekelnének..
Most is itt vagyok a gép előtt [nem sokáig, mert 19.30-kor filmem van ;)], de msn-en [megint] nem. Nincs kedvem fölmenni, mert akkor sosem szabadulok.. bocsánat.

Nos, ami az elmúlt napokat illeti, a Túranap nagyon jó volt. :)) Ezt is vártam tőle és nem kellett csalódnom. Szép idő volt, nem gyalogoltuk halálra magunkat - bár a 3-4 villamos-megálló lesétálásánál lehet, hogy nem így éreztem.. :P Volt pihenő is, amikor lehetett labdázni, ücsörögni, nézelődni és enni-inni. A csajokkal eleinte röplabdázni szerettünk volna, ami sajnos nem úgy sikerült, ahogy akartuk, hiszen háló és 6-6 fős csapatok nélkül nem ugyanolyan, mint a jól megszokott, koszos-büdös tornateremben. :P Így aztán egy bizonyos idő eltelte után mi is átpártoltunk a focihoz. :'D Abban persze egyikünk sincs túlzottan otthon, ezért különösen vicces volt. :)
Nekem legjobban talán a pihenő előtti kis erdei séta tetszett, hiszen én hátul 'kullogtam' pár osztálytársammal és... G-vel. :D:D Jókat beszélgettünk, örültem neki, hogy velük voltam. :))

Mivel mingyárt idő van, másról nem írnék most. A többi dolgot holnapra tartogatom. ;) Ja és tessék nézni az RTL-t [Ilyet nem írok többé, mert nem a kevencem ez a csatorna...], mert Micsoda srác, ez a lány! lesz és az jó film! :D Nekem bejön... :)

puszi

Címkék: tv osztálykirándulás dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr591377661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása