HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Szokásos

lény 2009.09.16. 19:16

Nem is tudom, miért lepődök meg azon, hogy nem vagyok tartósan boldog. Nekem mindig a rossz időszakom tart sokáig. Néha azt gondolom, soha nem is lesz vége..
Most is; még szinte el sem múlt a délutáni bőgésem nyoma, máris rám jött a sírhatnék. Mert elegem van az életből. Utálom, hogy nekem a negyed 3-ig tartó Suli után még külön órákra kell rohangálni, és csak 4 körül vergődök haza, mint Anya. Utána neki is kezdek a tanulásnak, mert persze másnapra több oldalnyi feladatom van. Az írásbelit vagy sikerül itthon megcsinálni, vagy marad az órák közti szünetre.. Utána jöhet a szóbeli.
Ma zeneirodalom alatt buktam ki nagyon. Már ott is alig tudtam visszafogni magam. Kicsit csodálkoztam is, hogy a tanárnő nem vette észre a könnyeket a szememben. Az első fél óra után végig az járt a fejemben, hogy mások már rég otthon ülnek, vagy a pasijukkal vannak.. Én meg bennt poshadok, hallgatom, amit beszél és hallgatok akkor is, amikor épp tőlem kérdez valamit. Borzasztóan elszomorított a gondolat, hogy mostantól egy szabad percem se lesz hétköznap, hétvégén pedig majd a dolgozatokra készülök, és ha nem értek valamit, akkor meg régi könyvekből igyekszem felzárkózni.
Idén már F sem folytatja a gitárt, így mindenhova egyedül megyek. És amég én a külön óráimon vagyok, ő boldogan tölti az időt a pasijával. H úgy szintén..
Nemrégiben kaptam is egy kedves célzást, hogy nekem miért nincs már valakim? Próbáltam tartani magam, hogy ne lássák rajtam, hogy mennyire rossz állandóan egyedül lenni és azt hiszem sikerült is. Nekik fogalmuk sincs róla, milyen érzés, amikor mindenki boldog körülötted, te pedig másra sem gondolsz, csak arra, hogy ez már örökké így marad..
Még csak egy barát sincs a 'közelben', akivel megtudnám beszélni a gondjaimat.

Most is csak azért jöttem ide, mert muszáj volt kiírnom magamból, amit érzek és mert épp szikkad a hajam, a pár perces mosás után.
Ezért aztán megyek is, mert ha sietek, talán még marad hajszárítás után egy kis időm még a franciára..

Címkék: szomorú magányos dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr171386917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása