HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Filmes marhaságok :'D

lény 2009.09.20. 13:29

Lesz itt idézet, beszámoló és talán még kép is.. :P

Kezdeném ott, hogy betegségem alatt megnéztem dvd-n a Nász-ajánlatot - amit azt hiszem nem nagyon kéne reklámozni, mivel ha jól tudom, még adják a mozikban.. Ebből következik, hogy.... Tudjátok. ;) Nekem tetszett, nem mondanám, hogy kurva jó és ahogy kijött, rohanok a boltokba megvenni, de tetszett. Márcsak a színészek miatt is jó, mivel Sandra Bullock-ot nagyon szeretem, Ryan Reynolds-t pedig úgyszintén. Bár ő nem elsősorban színészi tudása miatt lopta be magát a szívembe. :'D
Emlékszem, először talán a Penge 3- ban láttam. Mikor megtudtam, hogy az ottani "szőrös pacák" [nem rossz értelemben :P] egyezik azzal a "simabőrűvel", aki a Mindenképpen talán-ban és hasonló csajos filmekben szerepel, kicsit meglepődtem. A szakáll öregíti, de szerintem azzal is jól néz ki. :P

A filmekre visszatérve; majdnem 100%, hogy a héten beszerzem a Rómeo + Júliát. Egyrészt mert kijött szinkronnal, másrészt levan árazva, harmadrészt pedig szerepel a filmlistámon. :) És a Pán Péter óta semmit sem vettem, szóval itt az ideje. Pénzem is van most, így semmi nem tarthat vissza. :)

Azt hiszem a végére már csak az idézetek maradtak. Úgyhogy tessék figyelemmel olvasni! :)

"Nem tudok valamiben segíteni?
Csak állok itt az ujjammal a valagamban."
                                    /Született feleségek/

"Nem azt akarom mondani, hogy a Botond tökéletes, de a Botond tökéletes."              /Barátok közt/

"A bárcsak szó azoknak való, akik a múltban élnek."
                                            /Esküvőláz/

"- Miben segíthetek?
- Nem tudsz egy jó bérgyilkost?"
               /Egy bébiszitter naplója/

"Segítene, ha szenvedélyesen ecsetelném a végzetem?"
                                    /Így jártam anyátokkal/

"Az én fiam nem lesz izzadt kis f*sz!"
                          /South Park/
[Elmondja az Apjának, hogy éneklés helyett kosarazni szeretne, de az Apja ezt nem támogatja..]

"Megpróbálok az anyja lenni a gyerekemnek, erre lebulldogoznak."
                                                    /Barátok közt/

Muszáj még írnom néhány [?] sort, mert az idézetek eszembe juttattak pár dolgot.
Először is; sajnos, vagy nem sajnos a Született feleségeket már nem nézem, mert egy időben nagyon későre tették, így lemaradtam és azóta nem tudtam felvenni a történet fonalát. :P Pénteken mégis belenéztem, mert kiváncsi voltam, ki mennyit változott!? Hát rengeteg dolog történt, mióta nem láttam.. De azt kétlem, hogy visszafogok szokni rá.

A másik dolog, hogy a South Parkot se nézem, de azt nem is néztem régebben sem. Engem valahogy sosem fogott meg. Nem tagadom; vannak benne vicces dolgok, de engem nem köt le eléggé. Ha netalántán mégis arra lennétek figyelmesek, hogy sokat idézek belőle, az azért van, mert a Bátyám nézi, én meg elkapok 1-2 jó szöveget. :'D Ha pedig mégis rászoknék, arról úgyis befogok számolni! :)

Ami a következő sorozatot illeti; engem nagyon meglepett, hogy Magdi nénit úgy írták ki a Barátok közt-ből, hogy meghalt. Tudom, hogy más megoldás nem nagyon akadt, de az, hogy a halála után még ekkorra cirkuszt is csapjanak, az már kicsit durva volt.. :S Ez a kalapos-story, meg az, hogy eleinte Vili bácsit gyanusították.. :|
Nekem soha nem volt a kedvencem [és most már nem is lesz], de azért nagyon furcsa lesz nélküle..

Legvégül pedig [mostmár tényleg!] annyit, hogy F kezd rászoktatni az Így jártam anyátokkal-ra. Ő leginkább P hatására szokott rá, és szépen kezdi velem is megszerettetni ezt a sorozatot. :) Még nem láttam olyan rengeteg részt, hogy ajánlani tudjam én is, de azért a figyelmébe ajánlanám annak, aki estleg nem ismerné.. :)
 

Címkék: tv sorozat film dvd dolgaim filmidézet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr761394470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása