HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Kell a pihenés!

lény 2009.09.26. 20:35

Nem gondoltam volna, hogy ma még leülök a gép elé. Illetve gondoltam rá, de nem hittem, hogy meg is fog valósulni.. Mert annyi dolgom van, hogy szerintem egész hétvégén nem fogok kimozdulni se. :( Pedig úúúgy elmennék sétálni. Most még az idő is szép..
Ma annyira borzasztó volt, mikor Anyával lementem vásárolni, és tudtam, hogy miután hazaértünk, megyek vissza pótolni és törizni. És az is rossz volt, hogy éreztem Anya hangján, hogy szeretne délután kimozdulni kicsit.. Velem. Én pedig mondtam neki, hogy pótolnom kell, meg sok a lecke és hajat is akarok mosni. Holnap sem lesz hosszútávú kimozdulás. Főleg azok után nem, hogy még hajmosás sem volt ma. :O

A másik rossz dolog az elmenetellel kapcsolatban az volt, mikor fizetéskor feltünően jó kedvem volt és nem mondtam meg Anyának, hogy miért. A pénztáros pedig elkezdett mosolyogni, és azt mondta, hogy biztos csak annak örülök, hogy itt a hétvége és nincs semmi dolgom. Hanem megyek bulizni, vagy randim van.
Képzelhetitek hány másodperc kellett ahhoz, hogy lefaggyon az arcomról a jókedv. Amit mellesleg csak egy rohadt újság megvétele okozott..
Utáltam azt a néhány percet. És azt is, hogy folyton boldog szerelmespárokat látok..

Miután Rátok vetítettem [szokás szerint] a rossz hangulatomat, most jöjjön egy kis jó hír is!
Hétfőn végre a kezemben tarthatom majd a Rómeo + Júliát és ha minden jól megy, a 27 idegen igen is meg lesz 1 héten belül. :)

Most csak ez a két film vidít fel kissé..

Címkék: szomorú dolgaim elfoglalt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr271409347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása