HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

áháá

lény 2009.10.09. 20:08

Na! Végre egy jóó nap. :D Rég volt ilyen, mert mostanában minden hétköznapom [nagyrészt] csak a tanulásból áll. De ez a mai péntek igazán jól telt. :))
Nem gondoltam volna, hiszen első órában kimentünk futni, hála 3 köcsög évfolyamtársamnak, akik közül kettőt eléggé utálok. :'D Ezt követte egy csodálatos történelem óra :)), ami - mondhatni - pihentető volt a fárasztó futás után. Nem feleltem, megint adtam tollat G-nek, úgyhogy jó volt. :D Harmadik órában francia dogát írtunk, ami nem sikrült túl jól.. :| Viszont! Meg is kaptunk egyet, ami nekem 4, lett! :D És tudjátok mi a furcsa? Hogy a tanár azt mondta, hogy többre vagyok képes! Ami azért valljuk be... Elég furcsa azok után, hogy tavaly alig voltak ilyen jó jegyeim. :S :D
A többi óra annyira nem lényeg. Most nem is jut eszembe semmi érdekes, ezért ugranék egy cseppet az időben. Egészen pontosan fél 3-ra, amikoris végre eljött számunkra is a röplabdázás ideje!!! :):) Alig vártam már, mert 2 hete nem voltam. :O Eleinte, mikor bementünk a tesi terembe, nem tetszett, hogy sokan voltak. Volt jó pár "új arc", akiknek persze mi okoztuk a változást. Nem kellett sok idő ahhoz, hogy 'feloldódjunk', hiszen jó hangulatban telt a bemelegítés, és az azt követő meccsezések is jók voltak. H-val és B-vel [oszt.társam abból a csapatból, akiket bírok az osztályból] sokat nevettünk. :D
Nekem annyira tetszett a mai röplabda, hogy nem is siettem haza utána. H is ott maradt velem és még a 20 perces focit is végig néztük. :)
Szóval, ma jó napot zárok és igyekszem nem gondolni semmi másra. A holnapra, a tegnapra és arra a rengeteg rossz dologra, ami mostanában elszomorít...

Címkék: boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr11439399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása