HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Na még kettő!

lény 2009.10.20. 19:22

Még 2 nap.
Kettő...
És végre lesz időm egy csomó olyan dologra, amit a tanulás miatt mindig elhalasztottam és máig nem sikerült megvalósítanom. Gondolok itt például az egyedül való bolyongásra a városban. :) Már hetek óta kiakarok mozdulni egyedül. És valahányszor eszembe jutott, hogy mennyit kell tanulni egyik napról a másikra, folyton azt mondogattam magamnak; "Majd hétvégén.." De mire eljutottam a hétvégéhez vagy az idő romlott el, vagy nem tudtam "beszorítani" az elmenetelt.
DE 2 nap múlva változtatok ezen! Márcsak azt kell eldöntenem, hogy rögtön csütörtökön megyek ide-oda, vagy meghagyom a pénteknek ezt a csodás kiruccanást!? :P Pár napja már  listát is elkezdtem írni, hogy mely helyeket járom majd be, mert egy projekt miatt a város több szegletét meg kell látogatnom.. :) [Erről majd máskor beszélnék részletesebben, de csak akkor, ha kisült valami a dologból.]

Ha már szóbajött a lista; ma reggel megtaláltam egy régebbi "felsorolásomat", amiben az elmúlt hónapok eseményeit gyűjtöttem össze. Arra az esetre, ha találkoznánk B-vel.. Amire persze nem került sor. [És már nem is fog.]
A cetlinek csak néhány percre sikerült kizökkentenie a keddi reggelemből, de miután visszasúvasztottam a farmerom hátsó zsebébe, már folytattam is a készülődést a Suliba.

Bevallom, kicsit tartottam a mai naptól, mert matekból nem csak hogy írtunk egy röpit, de a 2 héttel ezelőtti T.Z-ket is megkaptuk.
Mostanra viszont úgy érzem, hogy mégsem vagyok én olyan hülye még a matekhoz sem! Ugyanis a T.Z-m 3-as lett!!!!!! :D:D:D Ami nagyon jónak számít ennél a tanárnál, ugyanis mióta ő tanít, szinte minden óránk után az a tudat van bennem, hogy; "Ezt az anyagot már megint nem értem... Mi lesz így velem az év végi vizsgánál?"
Nos, a dolgozat szerint mégiscsak kapisgálok valamit, aminek nagyon örülök. :)) Matekból bőőőven jó nekem a 3-as. (: [Egyébként a röpdoga nem sikerült valami fényesen.. :S De igyekszem felkészülni a nagydogákra, hogy feljavítsam a jegyem.]

Ennyi beszámoló után már csak az maradt hátra, ami miatt valójában írni szerettem volna ma. [Ezt jólmegaszontam :PP]
Ez pedig nem más, mint a történelem óra. :))) Illetve nem az egész óra, csak egy 'mozzanata', aminek a leírása előtt beszámolnék a tegnapi dupla órámról G-vel. :D
Minden ahhoz a ***** angol tanárhoz vezethető vissza, mert meggyőződésem, hogy Ő fertőzte meg G-t. [:@@@@@@] Hétfőn ugyanis valamelyik szünetben G bejött és azt mondta két köhögés között, hogy inkább most iratná be a csütörtöki ünnepléssel kapcsolatos dolgokat, mert lehet, hogy elmarad az utolsó két óránk a megfázása miatt. :'(
Szerencsére erre nem került sor, így aztán töri óra után nem csak a tollamat készítettem ki, hogy odatudjam majd adni G-nek, hanem zsepit is tettem az asztalomra, hátha kell majd Neki.. :))
És bejött az elméletem!, így aztán ahogy kezdte kérdezni, hogy van-e valakinek zsebkendője, én már nyúltam is a kikészített "holmihoz", hogy még véletlenül se előzzön meg senki. :)) G rögtön elvette, majd hozzátette, hogy én mindenre felkészülök. És viccből azt is megkérdezte, hogy van-e szendvicsem? :'D Az egész osztály jóízűen nevetett, én pedig mosolyogva válaszoltam, hogy; "Szendvicsem is van, de azt már nem adom, mert az enyém." :D

A hosszas hétfői beszámoló után rátérnék a mai napra, amikoris szintén készültem a zsepikkel - amikre ma már nem volt szükség - és az is feltűnt G belépése után, hogy megint nincs nálla toll.
De mivel [rajtunk kívülálló okok miatt] napló sem volt, nem gondoltam arra, hogy kelleni fog neki a toll. Ezért aztán nem is ugrottam, hogy odaadjam neki, hanem dumáltam a padtársammal [Valójában egyedül ülök, csak Hh beteg, ezért másik H mellém ült. Tudom, bonyolult kissé.. :P] felelés előtt. A teremben csend volt, mert mindenki a múltórai anyagot olvasta át.
De néhány perc eltelte után G megszakította a csendet, és felkiáltó mondatban kimondta a nevem. Mindenki felkapta a fejét és rám/ránk nézett, mert - ugyanúgy, mint én - nem tudták mire vélni a "felszólalást". Én, kissé félve G-re pillantottam, aki a padomra szegezte tekintetét. Abban a pillanatban leesett, hogy a tollat hiányolja, ezért azonnal elkezdtem kotorni a tolltartómban és kivittem Neki a hőn áhított íróeszközt. :D Közben mindenki elnevette magát, G pedig annyit mondott felháborodást színlelve, hogy "Még kérni kell?" :D:D
Az eseményt követő percekben még mindenki nagyban nevetett, nekem pedig az egész napomat feldobta a "toll-ügy". :))

Így hát bátran és boldogan állítom, hogy 2 jó hangulatban telt napon vagyok túl, és kiváncsian várom, mi történik még az elkövetkezendő napokban!? :P

Címkék: boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr661463788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása