HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Végre szüneeeet :D

lény 2009.10.23. 19:29

Semmittevés.
Szép szó... :'D Ennél márcsak az a szebb, amikor az ember meg is valósítja ezt a gondolatot. Otthon van egész nap, reggel nem kel korán, hanem 10-ig fetreng az ágyban és ha fel is kel, csak azért, hogy egyen-igyon, majd pedig visszafekhessen és dvd-zhessen egy jót.. :)) Ismerős? :D
Nem mondanám, hogy pont így telt az Őszi szünetem első napja, de hasonló volt. Tényleg 10-kor keltem és tényleg dvd-ztem is. :P Valamiért rámjött a Karácsonyi hangulat, ezért a Polar express-t néztem meg. :)) Azt hiszem még nem írtam róla a blogomban, ígyhát megragadnám az alkalmat, hogy ajánljam Nektek is! Nagyon aranyos karácsonyi animációs film. :D A legtöbb szereplőt Tom Hanks-ről "mintázták". Én már sokszor láttam, és ha máskor nem is, 1 évben egyszer [év vége felé..:P] mindenképp megkell nézni! :) A történet mellett a zenékre érdemes még nagyon odafigyelni, mert csodás dallamok csendülnek fel a filmben. :)

Mivel tegnap, tegnapelőtt nem írtam, mostanra maradt a szünet előtti napok lejegyzése. Nem akarok nagy részletezésbe kezdeni, a szerdával kapcsolatban most csak annyi jut szembe, hogy elmaradt a zeneirodalom. :)) Aminek [sajnos - nem sajnos] én nagyon örültem. :D:D A harmadik óra előtt tudtam meg, és sikerült feldobnia a napom további részét. Egészen addig, míg másik H-val [akinek találnom kéne egy másik nevet, mert ez elég hülyén hangzik így..] el nem mentünk a délutáni D.P.-re. Azt most hanyagoljuk, hogy mi ez, nincs kedvem leírogatni még ezt is. :P
Nos, eleinte nem bántam, hogy elmegyünk, mert tudtam, hogy G is ott lesz... :)) De azt nem gondoltam volna, hogy emiatt a hülyeség miatt még később érek haza, mint a többi szerdán, amikor van zeneirodalom. :@ Így aztán délutánra sikeresen el is romlott a kedvem, mert dühös voltam magamra, amiért elmentem a gyűlésre, ahelyett, hogy korábban mentem volna haza. A legrosszabb, hogy értelme sem volt ott lenni, mert mi csak hallgattuk mások gondjait. Csak mivel senki nem volt hajlandó elmenni [H és F nem ért rá :(], arra gondoltam, hogy a "régi idők kedvéért" nem halok bele, ha ott leszek.. És így legalább kimentettük az osztályt 2 leb*szásból. Az egyiket azért kapta/kaptuk volna, mert nem ment el senki a gyűlésre [annak ellenére, hogy az o.főnk a dök-elnök]. A másikat pedig a teremdekoráció miatt. Ebből sajnos én és H nem maradt ki, mivel az igazgató az "összejövetel" végén a fejünkhöz vágta, hogy övön aluli volt az o.főnkkel szemben az, hogy nem csináltunk semmit a teremdekorációs versenyre. [Ami így, ebben a formában nem igaz! Egyszerűen csak nem erőltettük meg magunkat annyira, mint tavaly.] Azt mondta, hogy attól, hogy G ezt nem említette, még nagyon is rosszul esett Neki..
Én személy szerint köpni-nyelni nem tudtam, mert egyrészt szégyelltem magam, másrészt csak utólag ugrott be, hogy az igazgatónak nincs is igaza. De úgy voltam/voltunk vele H-val, hogy másnap majd tisztázzuk ezt G-vel. A tisztázás meg is történt; G mondta, hogy őt 'nem érdekli' a terem, és nincsenek álmatlan éjszakái amiatt, mert nem mi nyertük meg a versenyt. Szóval minden tisztázódott, az igazgató pedig bekaphatja. :)

Mára ennyit, most nem kezdenék bele más dolgokba, mert már így is sikerült kiregényt írnom. :P Talán holnap mesélek még ezt-azt. :D

Címkék: film dolgaim melegen ajánlom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr381470399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása