HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

hétfő

lény 2009.10.26. 17:47

Irhatnékom van. De akármilyen hüyén is hangzik, időm nincs arra, hogy írjak, mert vagy' 3 órája félbehagytam egy filmet - egy másik miatt -, és most már szeretném befejezni. :'D
Igazából nem is tudom miért kezdtem bele ebbe a bejegyzésbe!? Talán az hajtott, hogy megosszam Veletek pár filmes "élményemet" [ha nevezhetjük így] az elmúlt napokból. De amellett még annyi-annyi dolog van, amiről hetek, sőt hónapok óta szeretnék említést tenni, de valamiért mindig halogattam. Hol feledékenységből, hol azért, mert más közbejött, hol pedig azért, mert nem volt megfelelő az időpont. És sajnos azt kell mondjam; ez sem az az időpont.

A lényegre térve; 4 napon belül 2 filmet is láttam azonos címmel.
Ha kicsit is képben vagytok tv-újság szempontjából, nem nehéz rájönni, hogy a Szabadság, szerelem-ről van szó. Persze nem túl okos ötlet egy kaptafa alá venni a két filmet, hiszen a címüket leszámítva semmi közös nincs bennük. Max az, hogy nekem mindkettő tetszett..
A magyar 'verzió' zseniális, a maga háborús-romantikus kategóriájában. Amiatt külön belopta magát a szívembe, hogy magyar. Hiszen valljuk be; nem mindegyik magyar film sikerült úgy, ahogy azt a közönség elvárta volna.. Kicsit tartottam tőle, és eleinte nem is akartam megnézni. Emlékeztem rá, hogy tele van fájdalmas és megható részekkel, ezért aztán inkább mást néztem volna, ezt pedig felvettem volna.
Kiemelve a volna, hiszen végül semmi sem úgy alakult, ahogy azt 'elterveztem'. Mikor itthon már mindenki megtalálta a maga helyét és tudta, hogy mit és hol szeretne nézni, örömmel tapasztaltam, hogy a konyha üresen maradt. Így aztán kényelmesen elhelyezkedtem - már amennyire ott lehetséges - és az m1-re kapcsoltam. Azt hiszem jobb is, hogy nem vettem fel, mert egy ilyen filmet jó minőségű dvd-n kell beszerezni.

Ami pedig, az elnök egy szem lányáról és annak szabadság vágyáról szóló 'verziót' illeti, nekem az is nagyon tetszett. Beszerezni persze egy darabig még biztos nem tudom, mivel joglejárat miatt nem kapható ott, ahonnan mostanában filmeket szoktam vásárolni. Addig is ajánlom mindenkinek - akarom mondani minden lánynak, hisz ez is inkább a romantikus kategóriába tartozik, ami nem feltétlen a fiúk nagy kedvence.. :P

Most pedig megyek befejezem az Anyám nyakán-t, utána meg nekilátok a holnapi napom megtervezésének.. :P

Címkék: film dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr721476812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása