HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

*Leltár helyett, gondolatok*

lény 2009.12.31. 13:12

Idén úgy gondoltam, hogy nem írok megint vázlatos összegzést az elmúlt évről, mint tavaly, hanem az emlékezetem és a telefonom segítségével mondatokba foglalva idézem fel 2009. fontosabb eseményeit. :)
Nem ígérek nagyon hosszú beszámolót és az is megtörténhet, hogy utólag még kiegészítem néhány eseménnyel az év végi "számvetést".
Nos, kezdjük.

Ez volt 2009.

Január
Legelőször talán A foci jut eszembe, amit több éve megrendez a Sulink, és amit egyre jobban szeretek. :) Arról nem is beszélve, hogy hamarosan már nem csak nézni fogom... :P Amit fontosnak tartok megemlíteni, hogy F és P itt találkoztak először. Azóta pedig nagyon boldogok együtt... :D:D

Másik dolog, amire mostmár sajnos nem túl nagy 'örömmel' gondolok vissza, hogy ekkor már leveleztem B-vel. Ami azóta megszűnt. Nagyon úgy néz ki, örökre.
De várjunk csak! Hülyeségeket beszélek! Mi az, hogy "nagyon úgy néz ki"? Elvégre - ha emlékezetem nem csal - július 4-én beszéltünk utoljára. Akkor nem tudtuk előre, hogy mikor lesz a legközelebbi alkalom, amikor összefutunk msn-en, így nem maradtunk semmiben. Eltelt 1 hét, aztán 2, 3, és végül azon kaptam magam, hogy ha én nem írok neki, akkor bizony ez a levelezgetés abbamarad. Ezért írtam neki egy levelet iwiw-en augusztus 21-én, amiben az iránt érdeklődöm, hogy hogy telik a nyár és mi van vele.. Nos, ezt a bizonyos levelet a MAI NAPIG nem sikerült elolvasnia.
Ami a legjobban idegesít az egészben, az az, hogy mégcsak arra sem vette a fáradtságot, hogy kitörölje!!! Még erre sem volt képes. És ez egyszerűen nem fér a fejembe. Az még nem is volt 'annyira' meglepő, hogy felszívódott... Mert erre volt már példa korábban is. De az, hogy 1 hónap elteltével írok neki egy kib*szott levelet és arra nem képes, hogy kitörölje [ha már elolvasni úgysem fogja..], az egyszerűen felháborító.
Most iszonyat mérges vagyok rá megint, mert eszembejutott ez az egész, és legszívesebben felhívnám, hogy érdeklődjek; mégis hogy a fenébe képzelte ezt az egészet? Megkérdezném, hogy nála ez gyakori dolog-e? Az, hogy levelezget valakivel, tök jókat dumálnak, sőt, még a találkozás is felmerül egyszer, aztán hirtelen a fiú talál egy csajt magának nyáron és a lány, akivel addig jóbarátként osztotta meg mindennapjai eseményeit, hirtelen mintha nem is lett volna; kitörlődik a fejéből.
Ez csak engem borít ki iszonyatosaaaaan???? :@:@:@
 

Február
Erről a hónapról szinte mindig 3 dolog jut eszembe először; a Valentín-nap, a Farsang, és a névnapom. :P Ez utóbbi nem olyan érdekes, ezért erről nem is nyilatkoznék többet. :)
Ami a Valentín-napot illeti, röviden csak annyit mondanék, hogy megint nem volt senki, akinek vehettem volna valamit, így azt hiszem erről sem szólnék többet, mert nem akarok szomorú hangulatba kerülni.. :)
A Farsangról pedig csak annyit, hogy idén mi szerveztük, és a legjobb benne az ügyeleteskedés, meg a régi matek tanárunkkal való beszélgetés volt. Amire máig örömmel gondolok vissza!
 

Március
Idén márciusban olyan élményben lehetett részem, amit azt hiszem jó ideig nem fogok elfelejteni. Ez pedig nem más, mint a francia osztály érkezése, egyenesen Nancy-ból. :)) Viszonylag sok időt töltöttem velük, és sokakat nagyon megkedveltem. Jól megszervezett programokban vettünk részt együtt, és úgy érzem, a Magyarországon töltött napokat ők is kellemes élményként tárolták el magukban. :)
 

Április
Jót, s rosszat is elraktározhatok magamban az április hónapot illetően, hiszen hónap elején könnyes búcsút kellett vennünk francia barátainktól, akik meg sem álltak az otthonukig és alig várták, hogy közel fél év elteltével újra találkozhassunk. Ezúttal az ő hazájukban.
Sajnos nekem és F-nek nem volt lehetőségünk kimenni Franciaországba, ezért mi április 2-án láttuk őket utoljára.. :'(
Ami viszont a jót illeti; idén áprilisban voltam először egyedül moziban. Biztos emlékeztek, hiszen egy "új élmény"-ként számoltam be az Egy boltkóros naplója c. film megnézéséről. ;)
 

Május
Május. Nem is kérdés, hogy az osztálykirándulás jut eszembe. Amire immáron második éve gondolok vissza nagy örömmel! És mindig várom, hogy elteljen 1 újabb év, és újra 3 csodás napot tölthessek az imádott osztályommal valami rendkívüli helyen. :)
Idén Debrecenbe mentünk, ahol imádtam lenni. A város szépsége, a társaság :))) és a csodaszép idő miatt. :D Örök élmény marad az a 3 együtt töltött nap... :D
 

Június
Ide mindössze 1 szót tartogattam, ami azt hiszem mindent elárul; VAKÁCIÓÓÓÓ!!! :D:D
 

Július
Erről a hónapról már a Januárnál olvashattatok, így ide már nem is írok mást. [Nem is tudnék..]
 

Augusztus
Semmi. Az ég világon semmi nincs, amit most ide tudnék írni.
De ha később beugrik valami, azonnal leírom! ;)
 

Szeptember
Pfúúúj, sulikezdés. És jeeeeeeee ittazőőősz. :D:D:D
 

Október
A gólyává avatás hónapja. :P Idén mi voltunk a szervezők. Szép volt, jó volt, ha érdekelnek a részletek katt az október 3-ai bejegyzésemre! ;) :D
 

November
Itt megintcsak van jó is, rossz is egyaránt. :|
A jó az, hogy végre eljutottam a fodrászhoz és november 20-a óta rövid hajjal élem tovább az életem... :P :D:D:D
A rossz pedig a 25.-ei elesésem, ami 2 hétre ágyba "repített", ezzel elég sok szomorú napot okozva... :S
 

December
Megérkeztünk. Eljött az év utolsó hónapja is, amely valamely furcsa módon olyan, mintha 2×-es gyorsasággal telne. Először csak Mikulás, aztán pedig sűrű havazások, végül pedig utolsó pillanatban való bevásárlás Karácsonyra.. :)
De ami még fontos; sikerült eljutnom a moziba és megnéztem Anyával és É-vel a Karácsonyi éneket!!!! :D:D
 

Ennyi 'emlékezés' után már csak egy dolgom van:
Minden kedves olvasómnak, illetve Minden olyan embernek, aki fontos az életemben, NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK! És őszintén remélem, hogy mindenkinek teljesül a vágya, amit kitűzött maga elé az új évben! :D
 

*Utóirat:
A cím, a Nők Lapja 2009. december 9.-ei számából való. [Schäffer Erzsébet írása]

Címkék: múlt vegyes dolgaim év vége

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr881634973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása