HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Szilveszter 2009.

lény 2010.01.01. 14:38

Még csak fél 3 múlt. Teljesen olyan, mintha már este 8 lenne. De valószínűleg csak azért érzem így, mert a szobában teljes a sötétség, mivel Anyáék bespalettáztak. xD

Na de nem szeretném ilyenekkel "húzni az időt". Inkább belekezdek a 2009-es Szilveszteri buli beszámolójába! :D
A skacokkal [H és A] úgy beszéltük meg, hogy fél 6-kor találkozunk. Így én már fél 5 körül nagyban készülődtem, hogy minden oké legyen, mire elindulok. Ettem egy keveset, kikerestem a ruhát, amit felakartam venni [és végül fel is vettem], és előkészítettem a listámat, amire korábban már fölírkáltam, hogy miket kell elpakolni. :) Sürögtem-forogtam a szobában, aztán meg a fürdőszobában.
Negyed 6. Ekkor már tényleg az utolsó simításokat végeztem; átnéztem a tatyómat, hogy minden benne van-e, amire szükségem lehet, illetve cipőt vettem. Negyed után 5 perccel el is indultam, hogy időben a megbeszélt helyen legyek. :D Nos, én voltam az első, aki odaért, így még beszélgettünk kicsit Anyával. [Mert vele odaúton összefutottam és elkísért. :))]
Mikor végre mindannyian ott voltunk, indultunk B-hez. Talán fél óra alatt érhettünk oda, és kezdődhetett is a "buli". Először kicsit még meg kellett szokni, hogy ott vagyunk, ezért csak ültünk a szobában és arról dumáltunk, ki mit szeretne enni-inni. Ezt követően jött az ötlet, hogy nézzük valami filmet. Közös megegyezés alapján a Másnaposok mellett döntöttünk. A társaságból én voltam az egyetlen, aki nem látta, így én csak örültem neki, hogy végre itt az alkalom. Hiszen úgyis annyit hallottam már róla.. :)
A film után tv-re váltottunk. Kár volt, mert a Buliszervíz egy kib*szott sz*r film. Már elnézést a szóhasználatért. Szerencsére mind a 4-en így gondoltuk, ezért az első fél óra után át is kapcsoltunk máshová.
Kis idő elteltével már háromnegyed 12 volt, úgyhogy készülődtünk a koccintásra és átmentünk B-ék nappalijába, a szülőkhöz. [Akiket kb 3× láttunk az ott töltött.. közel 17 óra alatt.. :'D] A koccintás után B, A, H és az apuka még lövöldözött valami petárda félét az erkélyről, amiből én kimaradtam. Bőven elég volt nézni és hallgatni a fülsüketítő robbanásokat..

Ezt követően jött az órákra való "bezárkózás" B szobájába. Ugynais vagy 6 óráig ott voltunk bennt és filmeket néztünk. Először az Apák napját, ami - így utólag belegondolva - nem illett oda.. :S Ezt követte egy Jack Nicholson-os horror, a Ragyogás. Felirattal néztük, és H-val olyannyira féltünk, hogy sokszor nem is néztünk inkább oda.. :S Izgalmas volt, meg rémisztő, de azért nem bántam meg, hogy megnéztük. Bár a film alatt sokszor kirohantam volna a szobából.. :P
A vicces az, hogy utána hármunknak wc-znie kellett, de végül senki nem ment ki... :P
A Ragyogást az Igenember követte, mert a fiúk mindenáron azt szerették volna, ha hamar "túltesszük" magunkat az ijedtségen meg a félelmen. Jim Carrey tökéletesen elvonta a figyelmünket, szóval jó ötlet volt az Igenember. ;)
Ezt egy paródia [Horrorra akadva 3.] követte, amit H kivételével mindenki élvezett. :D Máig nem értem, miért nem tudott nevetni rajta... :S Ezen felbuzdulva, úgy döntöttünk, hogy a 2 is biztos ilyen szuper, ezért azt néztük meg. Hát, sajnos csalódnunk kellett, mert a nyomába sem ér!!! Sőt! Nagyon rossz volt, én az első 1 óra után már nagyon szenvedtem, és alig vártam, hogy vége legyen. De nem csak én voltam így ezzel; senkinek sem tetszett. Mindannyian egyet értettünk abban, hogy tele volt túlzásokkal, meg olyan dolgokkal, amik nem viccesek, hanem inkább gusztustalanok voltak.

Mikor az utolsó filmmel is végeztünk, már mindenki hulla fáradt volt.
Engem már 1 film megnézése is kifáraszt, nemhogy zsinórban 6!!! :O Az biztos, hogy több okból is emlékezetes marad a 2009-es szilveszterem. Egyrészt, mert nem otthon töltöttem, másrészt pedig, mert egy fikarsznyit sem aludtam!
Ha még azt is leírom, hogy hazaérkezésem után sem dőltem le, nem fogjátok elhinni.. Pedig tényleg így van! Magam sem értettem, hogy miért nem estem be azonnal az ágyamba.. Egyszerűen az volt, hogy hazaértem, átöltöztem és a Bátyámmal kibeszéltünk minden egyes filmet részletesen. Utána pedig teljesen felvoltam töltődve, és most itt vagyok. :D

Címkék: film érdekesség fáradt dolgaim év vége év eleje

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr711637045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása