HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Jóóóóóóóó kedv :D:D

lény 2010.01.15. 20:53

El sem hinnétek, mennyire vártam már ezt a napot. 1 hete csak az járt a fejemben, hogy; "Jaj, csak legyen már péntek.." És most végre eljött! :)
Tudjátok miért vártam? Mert ma nem kellett semmilyen dolgozat, felelés, vagy osztályozó vizsga miatt aggódni. Mostanra mindenen túlvagyok, és a matekot leszámítva minden sikerült is.
A francia dolgozatom 4-es lett, aminek kimondottan örülök. :D Ugyan félévkor csak 3-as leszek, a tanár szerint év végén - a tudásom alapján - meglehet akár a 4-es is. :D
A töri doga 3-as lett. Ez is nagyon jó, mert az eddigi TZ-im 2-esek voltak.
Fizikából 4-est kaptunk félévre, bioszból pedig 3-as leszek.
A többi eredményt [zeneirodalom, illetve gitár vizsga] majdcsak jövőhéten tudom meg. De őszintén szólva egyik sem érdekel túlzottan... :D

Ami viszont a matekot illeti...
Megbuktam belőle félévkor.
Ami hihetetlen abból a szempontból, hogy én még soha életemben nem buktam semmiből. Még félévkor sem.
Egyébként a dolog nem ért túlságosan váratlanul, mert számítottam rá, hogy az osztályozóm sz*r lett. :| Bánom, hogy elszúrtam, mert a tanár azt mondta, hogy a jegyeim alapján talán meglett volna a 2-es.
De tudjátok mi a legfurcsább? Hogy miután megtudtam, hogy bukta lesz félévkor, olyan jó kedvem lett, hogy magam is csodálkoztam rajta.
De most komolyan! :D A nap hátralevő részét végig röhögtük, meg elhülyéskedtük a többiekkel. :D És olyan jó volt... :D:D Még olyat is mondtam nekik, hogy milyen furcsa, hogy ilyen 'jó' hatással van rám a tudat, hogy megbuktam matekból. :|

Mára ennyi beszámoló épp elég volt, szerencsére mostmár talán kicsit lazább hét vár rám. :D Majd jelentkezem! :)

Címkék: bizonyítvány dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr21675546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása