HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Hosszú hétvége

lény 2010.02.12. 22:24

Egészen pontosan 4 napos hétvége vár rám. :D Ugyanis a Suliban hétfőn, kedden síszünet lesz! :D Szokásomhoz híven, már most tervezgetem, hogy mivel is töltöm majd a szabadnapjaimat!? :) Van jó pár tervem, amit szeretnék megvalósítani, így ügyesen kell majd beosztani az időmet.

De amit valójában mára tartogattam, az sok-sok olyan dolog, amit fölírtam egy bizonyos lapra. [Ahonnan egyszer már elkezdtem leírogatni nektek dolgokat.]
Nem szeretném tovább írni azt a listát, hanem inkább ide akarnám leírni az említésreméltó történéseket. :) Úgyhogy bele is kezdenék.

Emlékeim szerint a Farsangról nem mondtam el egy fontos dolgot. Egy tervet, ami sajnos kudarcba fulladt.
H-val és F-el ugyanis azt terveztük, hogy visszahívjuk a tavalyi matek tanárunkat, egy kis nosztalgiázásra és beszélgetésre. 1-2 héttel a farsang előtt vele is megbeszéltük, és úgy nézett ki, hogy még a kilóméterek sem fogják keresztülhúzni a tervünket. Mígnem kiderült - alig 1 héttel a "találkozás" előtt -, hogy neki aznap mégsem jó, mert valami továbbképzésre kell mennie. :( Mikor legelőször meghallottam, azt hittem, hogy ez valami ócska kifogás, de mikor azt írta msn-en F-nek, hogy már szállást is talált magának és azt is le kell mondania, rájöttem, hogy tényleg nem rajta múlik/múlt.
Így történt, hogy nem jött össze a találkozás, pedig már mindannyian úgy vártuk.. Persze azért nem adjuk fel, és nem hagyjuk, hogy a közöttünk kialakult jó kapcsolat teljesen eltűnjön, így már gondolkodunk azon, hogy mi lehetne a következő alkalom, amikor visszahívhatjuk a suliba!? :)

A soron következő történés a félévi bizonyítvány, amit egy külön posztban osztok meg veletek.
És azt hiszem, mára ennyi elég is lesz, mert a többi dolog olyan, amire még "rá kell készülnöm". :P

Címkék: dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr641753505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása