HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Terv.

lény 2010.03.06. 17:59

Már órák óta egyedül vagyok itthon. Pontosabban Apával, de ő vagy alszik, vagy eszik. :D Tehát nem nagyon figyeli, hogy épp mit csinálok. :D A család többi tagja, azaz Anya és a bratyó rokonoknál vannak [milyen furán hangzik.. :S :D], F pedig P-nél. Így hát csak én maradtam itthon, ami persze egyáltalán nem gond, mert én mára nem is terveztem elmenést.
Nem úgy, mint holnapra!!! :D Tulajdonképp emiatt sem szerettem volna ma kiruccanni, mert valamikor tanulni is kell, nemde? :D Bááár, ahogy elnézem, holnapra is marad tennivaló.. :( De az elmenésről semmiképpen sem mondok le! Már hetek óta a március 7-et várom, szóval kizárt, hogy kihagyjam. :)

Címkék: dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr131814249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása