HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Jórossz

lény 2010.03.08. 19:35

Most jó kedvem van, mert ma történt 1-2 dolog, ami feldobta a napomat. :) Többek közt feleltem irodalomból 4-esre. :)) Sajnos töriből is kihívtak, de abból nem remekeltem.. Azt mondtam G-nek, hogy mára nem készültem, így aztán 1-est kaptam. :( Angolból viszont megkaptam a 3-as T.Z-met. :D Az is jó, bár örültem volna, ha 4-esre sikerül.

Ami a tegnapi napot illeti... Totál nem úgy zajlott, ahogy azt én elképzeltem. :'( [Kezdek azon gondolkodni, hogy nem túl okos ötlet folyton előre tervezni, mert így állandóan csak megszívom. :( ]
Kicsit kifejtve; arról van szó, hogy tegnap esélyem lett volna találkozni Valakivel, de végül nem jött össze, mert......  Mondjuk úgy, hogy valami közbeszólt. Valójában én sem tudom, hogy miért nem sikerült a "találkozó", de bízom benne, hogy hamarosan lesz esély "bepótolni". :) Erről többet nem is írnék.. :)

Viszont arról igen, hogy nemrég lett vége a Hófehérkének a Disney csatornán! :D Sajnos csak az utolsó 5-10 percet láttam, mert későn vettem észre, hogy megy.. :( Annnnyira szeretem azt a rajzfilmet. Kár, hogy olyan drágán árulják dvd-n.. :S De egyszer úgyis beszerzem! Alapdarab. Csak úgy, mint a Hamupipőke, a Csipkerózsika, vagy a Dumbo.
Istenem, de rég láttam ezeket is... :|

A mai nap zárásaként íme néhány zene, amit mostanában naphosszat hallgatok:

  • Symbien feat Lola: Callin'

  • Timbaland feat Katy Perry: If we ever meet again

  • Onerepublic: All the right moves

  • Cheryl Cole: Fight for this love

Címkék: zene film dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr751822071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása