HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

El nem mondott dolgok

lény 2010.06.11. 20:43

Kicsit talán melankólikussá sikerült ez a cím. De meglehet, hogy csak azért érzem így, mert társítottam egy lassú zenével. [Miley Cyrus: When I look at you]
Lényeg, hogy nem kell amiatt aggódnotok, hogy megint a rossz kedvemről vagy szomorúságomról írok. Most szó sincs erről! :D

Sokkal inkább azt szeretném megosztani a kedves publikummal, hogy mennyi-mennyi filmmel és egyéb dologgal gazdagodtam az elmúlt hetekben. :D
Emlékeim szerint 5 olyan film van, ami az elmúlt időszakban került a "kezeim közé". :D Eleinte bajban voltam, mert ebből az ötből, négyet szinte egy napon áraztak le és hirtelen úgy éreztem, hogy döntenem kell, melyek a legfontosabbak közülük, amelyeket azonnal akarok! :P Aztán átgondoltam és úgy döntöttem, hogy nem variálok, megveszem mindet. :D
Így lettem gazdagabb egy Napsütötte Toscana-val, Egy boltkórós naplójával, egy Nem kellesz eléggé-vel és egy Anyád napjával. :D Mindnek nagyon örülök, mert az összeset láttam már, és nagyon tetszettek. :D Örülök neki, hogy végre mind megvan. :D:D:D
Az ötödik film pedig a Mindenképpen talán, amit vagy' 3-szor láttam és mindig úgy voltam vele, hogy egyszer tuti megveszem majd, mert ezt is jó lesz évek elteltével újra és újra megnézni. :D

A többi új dolog már nem film; sokkal inkább otthoni "berendezés" és ruhadarab. :D Mégpedig; dvd - és videó (!!!) lejátszó, új ágy Nekem (!!!), új tv, valamint jónéhány új fölső. :D

Ezek közül mindeggyiknek nagyon örülök. Talán az ágyamat tudnám egy kicsivel jobban szeretni, hiszen arra már tényleg nagyon régóta szükségem volt. És a mostanit nagyon szeretem!
Kényelmes és nem szúr (!) :P. Ugyan eleinte szokatlan volt, hogy magasabb az előzőnél, nem voltak ebből problémák. :D Muszáj volt képet is mellékelnem, csakhogy Ti is láthassátok a büszkeségemet. :) Szerintem nagyon szép. :D Sajnos a régiről nem tudok képet mutatni, mert arról nem csináltam. :$ De az sem volt csúnya. Csak azért van különbség egy régi és egy vadiúj között.

A többi új dologról nem nagyon tennék most részletesebb említést. Lenyeg elég annyi, hogy a dvd - és videólejátszónak örültünk a legjobban, hiszen évek óta nem működött már a régi videó és nagyon sajnáltuk, hogy nem tudtunk régi felvételeket nézni. De most ez megváltozik! Nyáron tuti fogunk sok sok "elfeledett" filmet nézni. :D

Címkék: film dvd dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr212074992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása