HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Sk dlg - II. felvonás

lény 2010.08.09. 18:30

Folytatom a sok dolog leírását, mert most megint annyi dolog kering a fejemben, hogy minél előbb le kell őket írnom, nehogy bármelyiket is elfelejtsem. :D

A legelső dolog, hogy [ha minden jól megy] a héten megyek moziba. :D H-val megnézzük az Eredetet. Már várom, mert ez a film azóta érdekel, mióta a Bátyám mutatta az előzetesét. :D És sok jót is hallottam róla, szóval nem hagyom ki!
Egyébként az is előfordulhat, hogy a Balatonozás után is megyek moziba, mert van egy másik film is, amit most vetítenek és érdekel. :D Ez pedig nem más, mint a Levelek Júliának. Ezt viszont egyedül szeretném megnézni! Én nem azért akarok egyedül mozizni, mert nincs kivel elmenni, hanem mert az egy külön élmény. Mikor a Boltkórost néztem, akkor is élveztem. Persze nem akarok [és nem is nagyon tudok] rendszert csinálni belőle, de egyszer kétszer belefér. :)

Döntöttem a filmeket illetően és a választásom Az ördög Pradát visel-re esett.
Két okból;
1. Még nem láttam ezt a filmet és ideje valami újdonsággal is feldobni a csekély gyűjteményem.
2. Úgy hallottam, hogy jó film, szóval talán nem nyúlok mellé.. :)

Egyébként lehet, hogy veszek még egy filmet, majd attól teszem függővé, hogy pénzileg hogy állok!? :D

A következőkben egy reklámból is ismert Szabó Lőrinc idézetet írok le, amit mostanában a tv-ben hallhattatok leginkább. :D Nekem nagyon tetszik, ezért is döntöttem úgy, hogy "közzéteszem". :)

".. Áttetsző arany ingében ragyogva jött a nyári hajnal a réten át.
Azt hitte, hogy még alszom, mert mikor házam elé ért elmosolyodott,
körülnézett, s a nyitott ablakon nesztelenül beugrott a szobámba.
Aztán könnyű ingét ágyamra dobva, bebújt hozzám a takaró alá.."

Címkék: reklám film mozi idézetek dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr472210053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása