HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

lény 2010.09.18. 18:55

A mai nap több szempontból is emlékezetes volt számomra. :)
H-val moziban voltunk - lassan már megszokottá válik, hogy ketten megyünk. :) A Hétmérföldes szerelmet néztük meg. Nekem nagyon tetszett a film, jó sokat lehetett rajta nevetni.
De most nem is igazán a filmen van a hangsúly, hanem azon, hogy 2 ex-tanárunk is ott volt, méghozzá pont melletünk! Egyikőjük évekig volt az osztályfőnökünk, a másik pedig egy időben igazgató volt az iskolában. A dolog érdekessége, hogy nem vettek észre minket, pontosabban szólva nem ismertek meg. Mert szerintem eleinte elég feltűnően néztünk rájuk, hátha beugrik nekik, hogy kik is vagyunk!?
Végül úgy néztük végig a filmet egymás mellett ülve, hogy egy szót sem beszéltünk se előtte, se utána. Pedig mi H-val örültünk volna neki..


A másik momentuma a mai napnak egy, a Millenáris Park-ban rendezett esemény volt, ahol Müller Péter is jelen volt, így mindenképpen elszerettem volna menni. És el is mentem, mert a filmünknek addigra vége lett. :)
Meghallgattuk az új könyvéről és egyéb dolgokról való beszélgetést, majd utána mentünk, hogy aláirathassam a könyvem. :) Eleinte azt hittem, hogy nem fog sikerülni, mert kicsit "elzárt" helyen volt, ahova nem lehetett csak úgy bemenni, de végül egy kedves biztonságiőrnek köszönhetően én voltam az első, aki aláírást kapott. :D:D
Örülök, ez számomra egy igazi élmény.
Ezért aztán képet is csatolok a bejegyzéshez! :)

Ja és el ne felejtsem a mai nap két legfontosabb mondatát:


"Maya, SZOBOR!!!"


"Most úgy vagyunk, ahogy köll." :)
 

Címkék: mozi érdekesség dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr362305928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása