HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

lény 2010.09.21. 19:09

A tegnapi iszonyatos hasfájásom ellenére sikerült eljutnom suli után a moziba, így még a Palace filmnapok keretén belül megnéztem a Charlie St. Cloud halála és élete-t. :)
Őszinte leszek, láttam jobb filmet is, de mindent egybevetve nem volt [nagy] csalódás a film. Valójában számítottam rá, hogy nem lesz 'maradandó' élmény, így nem vagyok elkeseredve meg semmi ilyesmi, de azért örülök, hogy nem 1000-ért, hanem csak 500-ért vettem rá a jegyet. :P

Rátérek inkább a mai napra, hiszen ma már volt magyar fakt, amiről muszáj kicsit részletesebben beszámolnom! :D
Először is, szerintem nagyon jó helyzetben vagyunk abból a szempontból, hogy nem a 7-8. órákban vannak a fakultációink, hanem a 6-7.-ben. Szerintem ez sokat számít, bár így is fáradtak leszünk nap végére.. :|

Ami azt illeti, elég kemény év vár ránk.
Néhány mondatban előrevetítette a tanár, hogy mikre számíthatunk az év folyamán és hogy szó szerint idézzem; "Az nem lesz elég az emelt szintű magyar érettségihez, ha ide beültök. A heti 2 óra édes kevés, ahhoz legalább 8 órát otthon is kell tanulnotok, hogy jól sikerüljön az érettségi."
Én persze nem is vártam, hogy ennyitől rögtön 5-ösre sikerül majd az érettségi, de azért azt nem gondoltam, hogy 5-6 könyvet kell majd év közben elolvasni. :S Azt hiszem, nekem az lesz a legnehezebb feladat, annak ellenére is, hogy szeretek olvasni.

Számomra a dupla óra legmeghatározóbb momentuma az volt, mikor a tanár mindenkitől megkérdezte a kedvenc regényét, novelláját, versét és filmjét. Azt hiszem, az összes osztálytársam nevében mondhatom, hogy váratlan kérdések voltak, de azért sikerült megbírkózni a válaszokkal. :)
Én konkrét választ csak a versre tudtam mondani - méghozzá Juhász Gyulától az Anna örök-öt -, meg talán a filmre is, bár ott erősen át kellett gondolnom, hogy mit felelek, mert rengeteg film van, amit szeretek. :D És legtöbbjük mind-mind más miatt tetszik.
Azt hiszem, nem is tudnék kiemelni 1 olyan filmet, ami abszolút kedvenc. Inkább úgy fogalmaznék, hogy mindig más a kedvencem.
Most például az Eredet-et "szeretem" nagyon.
De ott van még a Boldogság nyomában, a Marley meg én.. Ezek mind nagyon tetszettek, holott mindössze csak egyszer láttam őket. :)

Címkék: film mozi dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr522313188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása