HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Pótlás

lény 2010.10.15. 20:57

Azt hiszem, most nem a listám szerint fogok haladni, és nem is számolok be egyszerre mindenről, mert ahhoz több idő kellene.

Elsőként a tegnapi "ááááá"-zásomat szeretném megmagyarázni.
Mióta hazajöttünk Balatonról, az egyik fiú [D] elég gyakran írogat[ott] kommenteket a fényképeimhez. Ezzel nem is lenne gond, de nem csak egyhez írt és úgy vettem észre, hogy nem "csak úgy", ok nélkül írogat.. Ez legfőképp szeptemberben volt jellemző, azóta nem is nagyon tettem fel új képeket.
Tegnap viszont kaptam tőle egy levelet, amitől már akkor "megijedtem", amikor megláttam, hogy ő írt. Tudom, bután hangzik, de attól tartottam, hogy konkrétan leírta, mit szeretne..
De nem ez volt, hanem csak érdeklődött rólam, mert úgy vette észre, hogy nagyon eltűntem. Azóta még nem jártam arra, szerintem ma már nem is fogok, de amint folytatódik a levelezés, beszámolok róla!

Ami az egyéb dolgokat illeti, a mai napom nagyon jól telt. :D Feleltem irodalomból 5-ösre és ennek nagyon örülök. :)))
Úgy érzem, most jól megy a tanulás. (: A franciára  mondjuk rá kéne gyúrnom, mert abból csak egy kettesem van, de például angolból, töriből, fizikából és most már irodalomból is jól állok. :D Idén meglepően sok ötösöm van, örülök neki. :D:D
A fakultációkkal is kezdek megbarátkozni, de sajnos az irodalom "megszeretését" nagyon megnehezíti az, hogy az ások termében vagyunk és ott van 1-2 nemkívánatos személy is. Azt hiszem, ha ők nem lennének, imádnám a magyart. :P

Ó! tudom mit akarok már hónapok óta elmondani Nektek!!!
Kiderítettem A szomszéd fiú nevét. :)) Azt hiszem, abból nem lehet bajom, ha leírom, hogy Daninak hívják. Nem, mintha tudnék ezzel az információval bármit is kezdeni, de úgy éreztem, ide mindenképp le kell írnom.
Talán mostantól így is fogom emlegetni. :)
A "szomszéd srác" olyan hülyén hangzik. :))

Egyébként, visszatérve a franciára; még nem is ejtettem túl sok szót az új tanárunkról.
Szerintem jófej és nem gondolom, hogy rosszul jártunk vele, de valamiért mégis úgy érzem, hogy nem az igazi. :S Lehet, hogy csak velem van a baj, mert valamiért úgy érzem, hogy az ő óráján nem tudok "érvényesülni". A másik új tanár állandóan áradozik rólam neki, mert ő meg azt hiszi, hogy én milyen profi vagyok. Pedig ez nem így van, csak mikor vele vagyok szerdánként [francia szakkör..] és mondok akár egy jó dolgot is, ő rögtön fölmagasztal az egekbe.. :-/ Aztán rohan a tanárunkhoz és beszámol neki.
És hiába teszi, mert ő ebből a tudásból nem sokat vesz észre órán.
Emiatt elég szarul érzem magam, mert én igyekeznék, de valamiért nem nagyon jön össze. :S Meg azt is utálom, hogy idén nem a saját termünkben vagyunk francián, hanem állandóan a másodikra kell fölmászkálni egy falatnyi kis terembe. Ez is folyton elrontja a kedvem, mert nem jó egy kis teremben zsúfolódni. :S

Azt nem is említettem, de gondolom Nektek is feltűnt :P, hogy a hetem elég sok elfoglaltsággal telt. [Konkrétan semmire sem volt időm, amire szerettem volna időt szánni.. :|] Most nem csak a tanulással kellett foglalkoznom, mert ismét "bejött a képbe" a gitár. A tanárom ugyanis megkérdezte, hogy nincs-e kedvem beállni a zenekarba és én szivesen mondtam a kérdésre/kérésre igent. :) Így most megint időt kell szakítanom a gyakorlásra is. :)

A nap utolsó híre, hogy hétvégén moziban voltam Anyával. :)) [Mostanában mást sem csinálok a szabadidőmben, csak mozizok, mi? :P]
A karate kölyköt néztük meg. Kicsit aggódtam, hogy fogják-e még adni a Glamour napokon, de szerencsére adták, így nem volt semmi gond. :)
Mindkettőnknek tetszett, számomra pont olyan volt, amilyenre számítottam. Báár, a verekedős részek meglepően keményre sikerültek, itt-ott szinte átéreztem a gyerek fájdalmát. :o :P
Emellett a film tele volt vicces jelenetekkel, tartogatott 1-2 váratlan fordulatot is, sőt, még meghatódni is meglehetett rajta.. :)
Szóval jó volt. :D
Én mondjuk már alapból úgy álltam hozzá, hogy ha esetleg mégsem lesz olyan jó, mint ahogy én gondolom, akkor is jó éléményekkel gondolok majd vissza rá.. :)))

Címkék: mozi vegyes dolgaim D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr972374860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása