HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Őszi séta :Đ

lény 2010.11.04. 19:07

vééégre :D:D
Ma úgy kisétáltam magam a városban, hogy az csak na! El sem hinnétek, milyen jót tesz az embernek, ha egy kicsit kimozdul. :)) Nekem már nagyon érett ez a kimozdulás és most tényleg nagyon jól esett mászkálni a városban. :Đ
Márcsak azért is, mert felfedeztem 1-2 új helyet, köztük egy 2 emeletes könyváruházat, ahol a könyveken kívül rengeteg dvd és cd is megtalálható. Mikor beléptem, szabályosan tátva maradt a szám és hirtelen azt sem tudtam, hova mennyek!? Az tuti, hogy nem most voltam ott utoljára! :)
Ezen kívül sikerült eljutnom a "felfedezendő" helyek egyikére is, úgyhogy tényleg minden szempontból jó volt a mai elmenetelem.
És úgy örültem ennek a jóidőnek is! Ugyanis - ahogy korábban írtam -, igazából tegnapra terveztem az elmenést, de mivel nem sütött a Nap, úgy voltam vele, hogy majd máskor. [Bíztam benne, hogy majd ma összefog jönni.. :P]

Éééés nem csak az idő volt szuper, hanem az a sooook sok jó zene is, amit út közben hallgattam. :)) [Annak ellenére is jó volt, hogy valamilyen oknál fogva mostmár csak 77 szám fér az mp4-emre, 200 valamennyi helyett.. :o :( :|]
Többek közt hallgattam Usher-t [az új száma egyszerűen Isteni :D:D:D], Selena Gomez-t, Ákos-t, SP-t, Dobrády Ákos-t, Beyonce-t, Abba-t, Animal Cannibals-t, Bereczki Zoli-t és még nagyon sok mást is. :)))

Szóval jó volt. Nagyon. :Đ
Kár, hogy 'vége'..

FIGYELEM! A képek sajátok, légyszives NE lopd el őket! [vagy ha mégis kell, kérd el! ha pedig még ki is rakod valahol, nevezd meg a forrást!] köszi :)

Címkék: zene ősz boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr332423821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása