HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Kicsit eltűntem.

lény 2010.11.13. 13:02

Pedig már megvoltam elégedve magammal, hogy mostanában naponta voltak új bejegyzéseim..

A tegnapi nap egy igazi újdonságot tartogatott számomra, ugyanis F-el, H-val és P-vel elmentünk egy koncertre, amit egy szórakozóhelyen tartottak. Eleinte kicsit óckodtam tőle, mert a "bulizás" távol áll tőlem, főleg a szórakozóhelyen való bulizás.
De mostmár elmondhatom, hogy kipróbáltam és azalapján gondolom [még mindig] úgy, hogy nem az én világom. Eleinte csak kapkodtam a fejem ide-oda és azt kérdezgettem magamtól, hogy mit keresek én itt? Aztán idővel már az üvöltő zenét is megszoktam - ami egyébként meglepően jó zene volt! Nem a mai szar[ok], amit mégcsak nem is ismerek, nemhogy mozogni sem lehet rá.. Úgyhogy minden elismerésem a DJ-é, mert tényleg szuper zenék voltak! :)
A jó zenék és a meglepően kultúrált és szépen berendezett hely ellenére én mégsem tudtam olyan felhőtlenül jól érezni magam. [Amit persze a vállamon lgó táskám csak megnehezített.. :P] Nem tudom, hogy mi lehetett ennek a legfőbb oka, egyszerűen csak nem vágytam arra, hogy kibulizzam magam.
Az pedig, hogy az állítólag fél 9-kor kezdődő koncert közel MÁSFÉL ÓRÁVAL KÉSŐBB KEZDŐDÖTT, nagyon feldühített. Nem is csak az egyre gyűlő tömeg miatt, hanem az elv miatt. Mert külön kivolt emelve, hogy érdemes még a kezdés előtti fél órában megérkezni, hogy legyen az embernek jó helye. Aztán pedig, mikor már mindenki a kezdésre várt, 20 percenként jelentették be, hogy még 20 perc van hátra a kezdésig.
Nálunk az első fél órás várakozás után elis fogyott a cérna, és otthagytuk a helyünket az első soroknál. [Nem is bántam, mert ott volt a legnagyobb a tolongás.]
Persze később kerítettünk magunknak hátul helyet és ott "buliztuk" végig a koncertet.
Mindent egybevetve jól éreztem magam, nem mondom, hogy soha többé nem megyek "ilyen" helyre [márcsak azért sem mondom, mert ha minden jól megy, akkor csütörtökön megint megyünk egy zártkörű rendezvényre :)))], de azért rendszert sem fogok csinálni belőle. :)
[Rossz tulajdonságként még annyit megemlítenék, hogy a ruhátarban feltüntetett árak eléggé elszomorítottak, ugyanis ruhánként 200Ft-ot kellett befizetni, ami szerintem kimondottan drága. :o]

Címkék: érdekesség dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr902446148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása