HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

nem, mégsem

lény 2010.11.22. 16:34

Tegnap történt még egysmás A-val kapcsolatban.
"Megszerezte" a számom, este sms-eztünk és H-val még egy talit is megbeszélt[ek].
Amiből végül nem lett semmi, mert a drágalátos A nem volt képes eljönni. Mi suli után - ahogy elszabadultunk az ofőtől [később ezt is elmesélem] - ott álltunk a megbeszélt helyen és fél órát vártunk rá az esőben. Nagyon élveztem. Főleg, hogy még wc-re se mentem el, mert akkor késtünk volna..
áhhh, most meg írt egy sms-t azóta, azzal a szöveggel, hogy haragszom-e, vagy rosszul esett-e?! És hogy ne haragudjak.
Erre legszívesebben azt válaszolnám, hogy nem, nem esett rosszul, örültem neki, hogy ott váratott az esőben. :@ pf.
És nem amiatt vagyok mérges, amiért nem jött el, hanem mert nem is szólt. Mi telefonáltunk rá, hogy hol van és erre benyögte, hogy most kelt fel..

Persze nem fogok rá sokáig haragudni, csak kicsit csalódtam.. és nem ezt vártam tőle.

Címkék: dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr802465825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása