HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Hosssssssszú nap

lény 2010.12.30. 23:57

Volt a mai is és a tegnapi is.
De olyannyira, hogy ugyanabban az épületben voltam 13 órán keresztül! Nem részletezem, mert ez olyan élmény volt, hogy soha nem felejtem el, viszont nem tartozik mindenkire.. Úgyhogy megtartom magamnak.
Bocsánat.
Legyen elég ennyi:

"Hírességekkel szemezni nem is 'olyan' rossz.." :P:P:D:D:D:D

____________________________________________
Arról, hogy most mi a helyzet..
Csak annyit, hogy A-ra gondolok [megint!] és folyton az jár a fejemben, hogy vajon most mit csinál? És hol van? És kivel?
[Valahányszor felnézek msn-re és látom, hogy nincs fönnt, állandóan ezek a kérdések merülnek fel bennem..]
És... mik a szándékai velem? Vannak egyáltalán szándékai? :(
Nem tudom, mi tévő legyek!? Holnap utolsó nap.. Nem fogok írni Neki újévkor.. Elvégre Karácsonykor sem írtam..
Csak.. akkor abból lehet, hogy azt veszi le, hogy "már nem érdekel". Viszont ha meg írok Neki, akkor meg lehet, hogy arra következtet majd, hogy "akarok Tőle valamit". Á! Sehogy sem jó.. :(
És most azzal, hogy írt sms-t, felhívott és msn-en is beszéltünk, megint kiszúrt velem. Mert azóta állandóan azon agyalok, hogy MIÉRT? Miért írt és miért hívott fel?
Szimplán "kedvességből"? Vagy miéééééért????

És nem értem, hogy miért csinálja ezt velem...
A fenébeis! Találkozni akarok szeretnék Vele, hogy mindent megtudjunk beszélni.
Csak félek; fájna..

És! ááá ezt a hülye "akarom-áthúzást" is Tőle vettem.. Mert Ő folyton kijavította saját magát meg "engem is", mikor azt mondtam/mondta, hogy akarom.
És ezt én is átvettem Tőle, mert minek mondja azt az ember, hogy "akarom", amikor mondhat helyette szebb kifejezést is?
Csak... olyan szar. :'(
Hiányzik. Még mindig! 22 nap eltelte után is! :(((

Címkék: miért titkok dolgaim félek év vége ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr382549597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása