HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

..

lény 2011.01.01. 20:00

Most annyira bizonytalan vagyok. Korábban szerettem volna írni, hogy "Azt hiszem, ez az a pont, ahonnan tényleg nincs tovább", de aztán megnéztem a híradót és nagyon megrémisztett az a sok szörnyűség, ami a világban történt/történik. És rögtön A-ra gondoltam.. Hogy az is lehet, hogy azért tűnt el úgy, mert történt Vele valami.
Nagyon idegesít, hogy nem tudom mi van Vele!?
De persze, mikor december 7-én "szívódott fel", akkor is attól féltem, hogy történt Vele valami, aztán kiderült, hogy semmi, csak épp az exével volt elfoglalva.
Szóval nem is értem, miért aggódok, amikor biztos most is van jobb dolga, mint írni nekem, vagy épp msn-en lenni..

Hülye vagyok. Még mindig!
Mert még mindig képes vagyok aggódni Érte és félteni Őt..

És a legelkeserítőbb az, hogy ma megint Vele álmodtam.. Nem is akármit..
Arról Ti még nem tudtok, hogy tegnap is benne volt az álmomban. És érdekes módon tegnap pont az ellenkezőjét álmodtam annak, amit ma.. Miután felriadtam, sírtam is egy sort..
Ma pedig örültem nagyon. De hiába. :(

Áááá olyan borzasztó ez a helyzet.
Vele akarok lenni!!!! :(

Címkék: álom dolgaim ez~van

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr322552883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tatuss0430 · http://tatuss.blog.hu/ 2011.01.01. 23:30:15

Akármennyire is vagy bizonytalan, nyugodj meg mert jó kis lelked van! :)

lény 2011.01.02. 00:05:46

Igyekszem, de nem könnyű.. :(
süti beállítások módosítása