HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

+

lény 2011.01.03. 16:48

Egyébként meg "nyomozgattam" egy kicsit és megtudtam, hogy A barátnője 22 éves. (!!!) Ami engem nagyon nagyon meglepett, mert 3 évvel idősebb Nála! És ez durva.. :S
Ja és azt is megtudtam, hogy a csaj születésnapja A névnapja után 1 nappal van. :(

Issstenem, de hiányzik!!!!!!! :'(:'(:'(
És.. annyira egyedül érzem magam.. Mert úgy érzem, hogy F-nek és H-nak nem mondhatok el mindent, amit érzek, mert..
mert szerintem nem értenék meg. Vagyis.. az arcomba "vágnák", amit gondolnak és az nagyon rosszul esne.. [Ebből most ne arra következtessetek, hogy nem lehet rájuk számítani ilyen helyzetben, csak szimplán más a véleményük, mint az enyém.. És amíg nem élik át azt, amit én, addig nem is érthetik, hogy mit érzek..]
Ezért aztán inkább leírom ide minden bajom, abban bízva, hogy attól jobb lesz.
De nem lesz. :'(

És ha az jut eszembe, hogy Ádámot [mostmár le"merem" írni a nevét] hónapokig nem tudtam kiverni a fejemből - pedig Vele még csak nem is jártunk -, akkor állandóan attól rettegek, hogy A-t sem fogom tudni elfelejteni még jóideig..
És nem is akarom!
Egyszerűen nem akarok lemondani Róla.. :'(:'(

Címkék: múlt dolgaim ez~van

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr692557688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sárkány, aki házi 2011.01.03. 23:45:30

Ha nem akarod, nem is fogod tudni elengedni, tudod, hogy ez miért baj? Mert csak magad kínzod, magadnak ártasz. :(
Ugyan az érzéseket nem lehet irányítani, de valamilyen szinten lehet kontrollálni.

lény 2011.01.04. 19:58:45

Tudom. És azt is tudom, hogy hülye vagyok, amiért magamnak ártok, de nem megy.. Egyszerűen nem tudom túltenni magam rajta.
Most még nem.. :'(
És bocsánat, hogy mostanában csak a siránkozásaimról olvasol, de mivel kibeszélni magamból nem tudom, marad a kiírás..

sárkány, aki házi 2011.01.04. 20:36:09

Ne kérj bocsánatot, senkitől, főleg ilyenért ne:), ez a Te blogod, és azt teszel közzé, amit csak szeretnél.
És mint írtam, ez egy jó terápia, főleg, hogy nem akarsz/tudsz erről mással beszélni.
Csak tudd, h idővel majd jobb lesz, de addig is próbáld a legkevésbé bántani magad..

lény 2011.01.05. 15:33:20

Köszönöm. :)
Jó, hogy Te itt vagy és "segítessz átvészelni" ezt az egészet! :)

sárkány, aki házi 2011.01.05. 22:49:03

Háááát, azt kétlem, h "segítenék" :), de bízom abban, h ártani, nem ártok vele.

lény 2011.01.08. 14:12:46

Ártani? Dehogyis!
Mondom; nagyon jól esik, hogy próbálsz vígasztalni. :) És nagyon hálás is vagyok a sok kedves hozzászólásodért! :)
süti beállítások módosítása