HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

negyedik

lény 2011.01.15. 19:44

Hogy a picsába képesek a pasik úgy intézni a szerelmi ügyeiket, hogy mindig a lányok érezzék magukat hibásnak??
Mert, ha máshoz nem, ehhez nagyon nagy érzékük van...

De most nem ezt akartam.!
Hanem azt, hogy miután 1 órán keresztül vártam A válaszára - hiába -, úgy köszöntem el Tőle, hogy "Jó volt beszélni.. szia"
Aztán elmentem meglátogatni H-t, mert szegénynek dobhártya gyulladása van/volt és hamár "arra jártam", vittem neki néhány füzetet, hogy ne legyen nagyon lemaradva. :) Jókat beszélgettünk - már amennyire az öccse jelenlétében lehetett :P - és szokás szerint most is voltak nagy röhögések. :D:D:D Azt hiszem, sikerült egy időre elfeledtetnem vele, hogy fáj a füle. :))
Sőt, én magam is elfelejtettem egy kis időre a délelőtt történteket.
De aztán jött a hazaút..
Aholis megpillantottam azt a boltot, ahol együtt voltunk a buli napján.
Ahova hirtelen felindulásból vitt magával, hogy vegyünk cigit 1-2 embernek.
És ahova úgy mentünk, hogy átkarolt..
És ahova a sötétben csak mi ketten mentünk..
És...
annyira hiányzik. :'(
Egyszerűen képtelen vagyok huzamosabb ideig haragudni. Mert mindig eszembe jutnak az együtt töltött napok.. Amikor olyan boldog voltam Vele..

Na de.!
Oda szerettem volna kilyukadni, hogy miután hazaértem, felnéztem msn-re. És fentvolt. Még mindig. [Nem is értem... az egy dolog, hogy nem dolgozik, de pl a csaja?? Vagy.. áhh nemtudom! Csak fura. :S]
És nem csak fentvolt, de írt is. 14:44-kor, ezt: "Szija Neharagudj de aludtam és este nem kapcsoltapemm ki a g" [???]
Ennyi. Mégcsak lesem tudta írni normálisan.. pf
Lényegtelen.
Aztán egy keveset még fentvoltam, de baszott írni. Hogy "na szija, bocsi mégegyszer" vagy valami..
Ja és! Bejelölt facebook-on. Aminek nem tudom, hogy van-e jelentősége!? [Hülye kérdés, mert persze, hogy van! Erre várok napok óta....]
És így már nem is akarok annyira törlődni.. Mert egyébként nem leszek fent sokáig.
Ugyanis csak H miatt regisztráltam, mivel a költözés miatt egy [jó]darabig nem lesz netük és csak facebook-on tudunk beszélni.
Erre most A bejelöl.. És.. én így már szivesen fentmaradnék.. Hogy lássam, mi minden történik Vele!? És hogy Ő is lássa, hogy velem mi a helyzet..
Szóval hogy maradjon fent köztünk valami kapcsolat..

A mai nap után nem írok Neki többször msn-en. Legalábbis a közeljövőben biztos nem.
Viszont hogy a névnapi sms-sel mi legyen...!? Nem tudom. Direkt azért terveztem, hogy írok majd Neki, hogy tudja; gondolok és nem felejtettem el, hogy aznap van.
De most tanácstalan vagyok.

Egyébként miután hazaértem, F-el még elmentünk a boltba és beszélgettünk..
Nagyon kicsin múlt, hogy ne mondjam el neki a dolgokat.. De aztán számoltam 3-ig és inkább úgy döntöttem, hogy nem.. jobb, ha megtartom őket magamnak.
Az mondjuk elég szar helyzet volt, mikor felmentem msn-re és ő is, meg Anya is látta, hogy A írt. Rögtön kérdezték, hogy mit írt, de én leráztam őket annyival, hogy "nem lényeg.."
Utána nem is kérdezősködtek.
Talán tényleg ennyire nem érdekli őket?

Címkék: gondolatok dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr542586366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása