HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

:S

lény 2011.01.18. 14:33

Van egy dolog, ami tegnap óta nem hagy nyugodni. De olyan szinten nem, hogy már-már kétségbe is voltam esve, hogy most ez mit jelent???
Ugyanis A kapott egy olyan üzenetet B-től [H bátyjának az exe és egyben A barátja is], amiben B konkrétan "leÉletemezte".
Ami nekem kurvára nem tetszik több szempontból sem.

1. Milyen alapon írkál Neki ilyeneket, ha csak barátok??
2. Miért fokozza ezt a jelzőt még smile-kkal meg szivecskékkel??
3. És miért Életem-ezi le A-t, amikor az "Életem" az én vagyok.. Voltam.. :'(
A hívott így engem és az sms-eiben is gyakran nevezett Életem-nek..
És tegnap villámcsapásként ért, amikor ezt az üzenetet megláttam. Mert hirtelen nem tudtam hova rakni!?
És tulajdonképpen még ma sem tudom.. :S

Címkék: váratlan dühöngő dolgaim mások dolgai kérdem én

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr242592921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása