HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

A mai napról

lény 2011.02.04. 22:55

Csak röviden annyit, hogy reggel megint szarul voltam - csakúgy, mint 1 héttel ezelőtt - és nem is mentem suliba, mert nem akartam azt csinálni, hogy bemegyek és hazajövök, mert nem vagyok jól.
És szerencse, hogy végül itthon maradtam, mert most nem úsztam meg hasfájással meg hasmenéssel.. Ezúttal hánytam is. :'(
Aztán szerencsére egész hamar jobban éreztem magam, így a nap hátralevő részét igyekeztem hasznosan eltölteni.
Dvd-ztem [Macskafogó] és olvastam tovább a Bűn és bűnhődést.
ajj.. valamikor már szeretnék idézeteket kiírni belőle! :)

Ennyi voltam mára, jó éjszakát! :)

Címkék: dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr362639630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása