HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Bonyolult.

lény 2011.02.04. 22:44

Azt hiszem ez a legmegfelelőbb szó arra a 'kapcsolatra', ami most köztem és A között van.
Több okból is jellemzi kettőnk kapcsolatát ez a kifejezés. Kezdve attól, hogy nehezen hozzuk össze a beszélgetéseket, egészen odáig, hogy nem vagyunk tisztában azzal, hogy mit szeretne a másik? Vagy hogy mit érez a másik?
Én legalábbis elég bizonytalan vagyok A érzéseit illetően.. Egyszerűen nem tudok kiigazodni rajta.
Egyik percben hiányzom (?) Neki, másikban nem beszélünk napokig, aztán pedig olyan dolgokat ír msn-en, mint például "drágám", vagy "egyelek meg". :$ :)
És ezek olvasásakor mindig felcsillan egy pillanatra a szemem.. Aztán persze kénytelen vagyok észhez térni és arra gondolni, hogy nem feltétlen kell rögtön kombinálni meg találgatni, hogy vajon miért ír ilyeneket!?

Mindezek ellenére mégis olyan kusza ez az egész..
Mert a tegnapi beszélgetésünkkor (!!! :D:D) felhoztam a hiányzol-os dolgot. Leírtam Neki, hogy nem sikerült rájönnöm, hogy milyen értelemben írta, hogy hiányzom Neki? Erre azt felelte, hogy szerinte a hiányzol szónak egy értelme van.
Utána sajnos hamar elterelődött a szó és még csak le sem tudtam írni, hogy szerintem mi a másik "jelentése"!? Pedig érdekelt volna a reakciója..
De az már jó jel, ha szerinte csak egy jelentése van. :))))

Egyébként a beszélgetés alatt történt egy olyan dolog is, hogy mikor Ő elköszönt, mert ment korizni, azt írta, hogy mennyek én is..
És... áááá legszívesebben azt írtam volna, hogy "oké, hol találkozzunk?" :))), de persze nem így történt, mert elég sok dolog közbeszólt volna.. Csak hát tényleg olyan jó lett volna újra látni.. :)
Szóval végül elviccelődtük a szitut, mert írtam Neki, hogy messze van, mire Ő azt írta, hogy nem is.. De mindez poén volt, mert előtte pont fordítva írtuk ugyanezeket, egy hozzám közelebb eső koripálya miatt. :P
Szóval viccelődtünk, aztán megint elterelődött a téma. Mert megint (!!!?) elkérte a számom..
Így fogalmazott pontosan; "Hallod írd már le a számod mert faszom mindig mást ír ez a köcsög telefon."
Mire én kicsit mérges lettem..
Egyrészt azért, mert folyton elszórja a számom, másrészt pedig azért, mert valójában nem is tudom, hogy mire kell Neki? :P
És miután ezeket a tudtára adtam.. lepillezett, majd bocsánatot kért, amiért mennie kell.. És elment.
Tehát ez a kapu nyitva maradt.. És nem tudom, hogy ez most mit jelent? 
ahhh.. bonyolult.. :D:D:D

Címkék: dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr52639543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása