HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

boldogszomorú

lény 2011.02.09. 16:04

És kurva bizonytalan is..

A jó hír, hogy F tegnap hazajött a kórházból! :D Sajnos ettől még nincs teljesen rendben, de az már megnyugtató, hogy végre itthon tölti az éjszakáit. :)
 

Kb ennyi a jó hírekről. Per pillanat még a matek dogám gondolata vidít fel, mert 4-es lett.. de valahogy mégsem érzem hűde happy-nek magam tőle..

Mert olvastam valamit A adatlapján, ami kiverte a biztosítékot.
És konkrétan lefagytam az olvasásakor, mert... kibaszott elszomorító.
Jó, persze ez csak egy hülye facebook-alkalmazás, de mégis kurva szar azt olvasni A "szerelmi életéről", hogy;
"Összejösz a legutóbbi exeddel és jobb lesz az újboli kapcsolatotok, mint a régi. És fellángol köztetek újra a szerelem!"

Úgyhogy asszem itt én be is fejeztem.
Beszélni se tudunk, lehet, hogy Ő már nem is akar.. Akkor én minek erőlködjek?
A picsába már... ideje lenne végre elfogadni, hogy itt már semmi nem "menthető"! Ez már egy befejeződött dolog kettőnk között..
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Címkék: szomorú magányos dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr272649393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása