HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

dönteni kell

lény 2011.02.27. 19:22

ajjj, Istenem.. Annyira utálom ezt a helyzetet. :(
Hogy most képbe jött az együtt alvás kérdése és egyszerűen nem tudjuk megoldani.. :s

Gondolkodtam és arra jutottam, hogy talán az lesz a legjobb, ha nem kezdjük újra. :(
Bármennyire is szeretném az ellenkezőjét, sajnos nem fog menni. :( Én nem vállalom azt a kockázatot, hogy mégiscsak megpróbáljuk és "teszteljük", hogy egyáltalán eljutnánk-e odáig, aztán meg szakítanánk, mert nem tudtuk megoldani, hogy együtt legyünk este is..
Borzasztó lenne megint ugyanazt átélni, mint decemberben. Sőt, ezúttal még borzasztóbb lenne, mert nem csak egy másfél hetes kapcsolat érne véget.

Ma majdnem nekiálltam egy "mellette-ellene" listának, de amint az "ellene" oldalra néztem, rádöbbentem, hogy oda több dolgot tudnék írni.. Azokat, amikről tegnap beszéltem.

Szóval akármennyire fáj és akármennyire A-val szeretnék lenni, muszáj a legjobb belátás[om] szerint dönteni és az alapján ennek a kapcsolatnak most nem jött el a folytatása.
Direkt írtam így - hogy most nem -, mert van bennem egy gondolat, amely arra enged következtetni, hogy talán évek múlva újra egymáshoz sodor minket az élet... !?
És talán akkor ott lesz a megfelelő idő, és ott lesz a lehetőség az együtt alvásra, és akkor talán boldogok lehetünk együtt sokáig..
Ki tudja!?
Bármi előfordulhat.. És hiszem, hogy tényleg így van.

Én még nem zártam le teljesen és tényleg úgy gondolom, hogy nekünk még lehet közös jövőnk.
De nem most. :'(

Címkék: jövő gondolatok múlt dolgaim eldöntendő ez~van várt~váratlan

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr942695555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mike007 · http://lookatmylife.blog.hu 2011.03.03. 01:35:56

Gondolat ébresztő: ha hiszel abban, hogy évek múlva talán, akkor gondolj arra, hogy semmit nem veszítesz azzal, ha megpróbáljátok akár így mondva teszteljétek a dolgot. Vannak momentumok az életben amik fájdalmasak, de ha nem éljük meg őket nem csupán a fájdalomtól kíméljük meg magunkat, hanem a rengeteg pozitív élménytől és tapasztalattal is elesünk. Szerintem nem ér ennyit, ne hagyd, hogy a fájdalom irányítson!!! vagy annak az elkerülése

lény 2011.03.06. 10:55:34

Van igazság abban, amit írsz, de nem csak rajtam múlik/múlna, hogy újrakezdjük. Hiába szerettem volna újra Vele lenni, ha Ő úgy döntött, hogy hagyjuk a kapcsolatot.. :s
Meg valójában én már kezdem úgy érezni, hogy "jól vagyok" abból a szempontból, hogy már "beletörődtem" abba, hogy most és a közeljövőben nem leszünk együtt.
Azt pedig meglátjuk, hogy mit hoz a jövő!? ...
Köszönöm a tanácsokat, azzal teljesen egyet értek, hogy nem kéne hagynom, hogy a fájdalom irányítson.. :)
süti beállítások módosítása