HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Nem jó :|

lény 2011.03.11. 22:46

ajj, nagyon nem jó..
Kezdek megint... megint.. ajj le se akarom írni, mert nem jó, hogy így van. :s

Kezdek megint sokat gondolni A-ra.. :( És most úgy érzem, hogy "nem vagyok jól". Hogy nem tudom elfogadni, hogy nem kezdtük újra. :(
De neeee! Ezt nee. :( Nem jó ez így... És én ezt nagyon jól tudom. Csak.. nem könnyű.
Rohadtul nem könnyű túllépni Rajta, főleg azok után, hogy sokszor olyan dolgokat csinál, amikből én azt hiszem, hogy érdemes még reménykednem.. :s Pedig nem.!

Például az is milyen volt már múltkor, hogy a szombati beszélgetésünk után írt nekem sms-t hétfőn is, kedden is és szerdán is!?!?
Ez... furcsa. Mert ez azt jelenti, hogy érdekli, hogy mi van velem.. nem? Tehát akkor nem az van, hogy nem érez irántam semmit.. nem?
Vagy igen? De közbe meg tartani akarja a kapcsolatot? Vagy miiii? 
ajj de tanácstalan vagyok..

Jó, mondjuk tudom én, hogy nincs értelme reménykedni..
Már csak azért se, mert.. ha megváltozna a véleménye, lehet, hogy nekem kellene "elhajtani" Őt.. És megmondani Neki, hogy ez nem így megy.. Hogy akkor kezdjük újra, amikor Ő akarja..
Már csak azért is, mert megérdemelné, hogy most Ő essen pofára.. Kiváncsi vagyok, mit érezne, ha Ő szeretne újra velem lenni és én azt mondanám Neki, hogy én már nem így szeretném.. És hogy már túlléptem rajta, felejtsen el.. stb.
De én erre úgyis képtelen lennék! Mert ha én is Vele akarok lenni, akkor nem leszek hülye és nem fogom lekoptatni.. Azzal basszus magamnak is rosszat tennék..!

De persze ez a veszély nem fenyeget.. :s

Viszont..
Van egy dolog, ami egy ideje már a fejemben van és próbálom megvalósítani. Nem tudom, sikerül-e, mert jobban belegondolva pont az előbb leírtakat eredményezné.. :s Szóval lehet, hogy hülyeség.. :s
Arról van szó, hogy most arra próbálok törekedni, hogy bebizonyítsam A-nak, hogy igenis rosszul döntött, mikor szakított velem.. Meg akkor is, mikor nem kezdte újra velem..
Szóval azt szeretném, hogy hiányozzak Neki.. :$
Hogy legalább annyi dologról jussak eszébe, ahányról Ő jut az én eszembe.
Hogy másoknak is beszéljen rólam.
Hogy érdekelje, hogy mi van velem!?
És hogy vágyjon arra, hogy velem beszélhessen és hogy velem legyen... :$:$:$

Tudom, nagy kérés. Nagyon nagy..
De annyira jó lenne újra boldognak lenni! :'(

Címkék: gondolatok dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr622732184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása