HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Na majd most

lény 2011.03.14. 12:12

Most jön az, hogy elmesélem a tegnap este és a ma reggel eseményeit.
Ugyanis az A-s dolog szövődik tovább..

Tegnap azért voltam kibaszottul kibukva, mert A nem válaszolt az sms-emre és ez azt váltotta ki belőlem, hogy megnéztem az adatlapját. És lááám, mit láttam meg ott!? Képeket Róla meg valami haverjáról, amit az exe (!!!!!) rakott ki.
Eleinte azon döbbentem le, hogy milyen rövid most a haja..
De ahogy megláttam az exe nevét ott, elborult az agyam. De olyan szinten, hogy áááá
Ezt nem lehet leírni. xD

Utána siettem is aludni menni, mert átszerettem volna gondolni, hogy mihez kezdjek!? És arra jutottam, amit az előbb osztottam meg Veletek. :)

Aztán ugye jött az sms éjjel.. Amit ahányszor felkeltem, annyiszor elolvastam, mert biztos akartam lenni benne, hogy tényleg írt és nem csak álmodtam.

Utána eljött a reggel. :P
És reggel megint megnéztem az adatlapját.
Ahol az utolsó 2 kiírás az volt, hogy "Jobb reggelt mindenkinek... :)" és [most jön a lényeg!] "Kell egy csaj:D"
Ezzzzzzzzzzz mi???????????
Ki az a hülye, aki képes ilyeneket kiírni???
Mondjuk ez még hagyján..

A nap híre az az, hogy az exe MEGINT NEM ISMERŐSE MÁR!

És késsz. :D Itt jött el az a pont, ahol tényleg kibaszottul meguntam ezt az egészet és tényleg kibaszottul azt csinál A, amit akar. Engem már nem érdekel.
Úgy bassza el az életét, ahogy akarja. :D
Csak engem hagyjon ki belőle. :D

Vége van gyerekek!

Címkék: pasik dolgaim ez~van mások dolgai

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr332737961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása