HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

elmaradások

lény 2011.03.22. 20:35

Asszem néhány dolgot nem osztottam még meg Veletek. Szóval itt az ideje. :)

Szombaton beszéltem A-val msn-en. Örültem neki, hogy így alakult, mert valahol belül bíztam is benne, hogy tudunk majd beszélni.. :$:)
Eleinte mondjuk azt hittem, hogy mégsem fog összejönni, mert mire odajutottam, hogy írok Neki chat-en, már nem volt fönt. :s De később Ő írt nekem msn-en! Amihez kapcsolódik egy érdekes story.
Ugyanis alig telt el 1 (!!!) perc azután, hogy írt és én még nem válaszoltam, máris kaptam Tőle egy sms-t azzal a szöveggel, hogy "Szija! Írtam msn-en!"
De mire eljutott hozzám az üzenet, már nagyban Neki írtam.. Ezért aztán [meg amúgy se] nem igazán tudtam hova tenni az sms-ét.. :s Később rá is kérdeztem erre, hogy miért írt és azt felelte, hogy "mert nem válaszoltam msn-en". pfff
De.. ez milyen már!? Vagy csak nekem furcsa, hogy EGY percig nem írok valakinek és akkor már rögtön sms-ben kell szólni, hogy "hahóóó írtam neked, válaszolj már!?"
ajj, A.. De nehéz Veled. :)))

Nos, a beszélgetés olyasmi volt, mint amilyenek mostanában szoktak lenni a beszélgetéseink. Ez alatt azt értem, hogy nem az a "szokványos" kivel mi újság, meg mindenféle dolgok, hanem inkább.. ajj, nem is tudom hogy fogalmazhatnám meg!? Hát ilyen.. belemegyünk mostanában ilyen "belső" dolgokba. Vagymi. :s :P
Nem tudom most ezt érthetőbben leírni, bocsánat.

Szóval, az első és legfontosabb, hogy A megkérdezte tőlem, hogy hiányzott-e nekem? Mire én azt kérdeztem Tőle, hogy szeretné-e? Erre Ő "visszavágott"[a fenébe! észnél van Ő is :PPP], hogy "azt, hogy őszinte legyél".
Írtam Neki , hogy nem tudom, de bíztam benne, hogy ma tudunk beszélni. Majd később hozzátettem, hogy azt viszont nem tudom, hogy ez egyenlő-e a hiánnyal!?

Ő azt felelte, hogy "igen mert szeretted volna hogy beszéljünk és érzelmeket táplálsz felém :)"
Azt hiszem, erre a mondatára nem éppen azt a reakciót/választ kapta, amire számított. Én ugyanis a következőt feleltem; "már nem olyanokat, mint rég"
Erre csak annyit írt, hogy "ohh" Utána én is érdeklődtem, hogy hiányoztam-e Neki, de Ő is azt felelte, hogy nem tudja.

És basszus annyira zavar, hogy nem kérdeztem rá, hogy ezt most azért írta-e, mert én is ezt írtam, vagy azért, mert tényleg nem tudja? :s

Mindegy.. Ezután voltak még érdekes dolgok.
Például az, hogy miután megtudta, hogy F nincs itthon, felajánlotta, hogy átjön, hogy ne legyek egyedül. Eleinte azt hittem, hogy csak viccel, de miután megtudta, hogy V sincs (!!) itthon, azt írta, hogy akkor "kajak" átjön.
Viszonylag sokáig boncolgattuk ezt a témát és sok dolog szóbajött.
Például, hogy mi lenne, ha tényleg idejönne!?
Én megkérdeztem Tőle, mire az volt a válasza, hogy "Majd kitaláljuk :D"
Erre én csak egy :D-t írtam, mire Ő azonnal azt reagálta, hogy "tetszik mi
Imádnád :D"

Ezután erről beszéltünk egy csomót. Most nem írom le az egészet, mert hosszú és bonyolult meg zavaros. :s
Lényeg, hogy a következő téma az a bizonyos "kitalálós dolog" volt, amiről korábban beszéltem már. A ugyanis megkérdezte, hogy gondolkoztam-e rajta, én pedig leírtam Neki, hogy "igen, de nem nagyon jutottam semmire meg nem értem, hogy mire írtad azt, hogy 'majd ha elég idős leszek, hogy kitaláljam' " !?
Azt felelte, hogy "azért mert még nem vagy elég idős hozzá"
Mire én; "hűűha és Te az vagy? :D"
Ő; "ahoz igen amire gondoltam"
Én; "mintha annyival idősebb lennél nálam.."
Ő; "nem a kor számít" [he??? Akkor mi az a szöveg, hogy nem vagy elég idős hozzá? Beszél össze-vissza néha.. :s]
Megkérdeztem, hogy akkor mi, amire azt írta, hogy "a felfogás, a gátlástalanság stb stb.."

Asszem kb egyértelmű, hogy a szexre gondolt. Mondjuk nekem már múltkor is ez volt a sejtésem, de nem akartam mondani Neki..

Ezután szóbajött, hogy haragszik-e egyikünk a másikra [vagy fordítva], mert hirtelen mindketten kicsit szótlanok lettünk. Végül megkérdeztem Tőle, hogy Ő haragszik-e rám?
Erre visszakérdezett, hogy "miért haragudnék rád??"
Azt feleltem, hogy "Nem tudom. Azért, amilyen vagyok."
Erre nem írt semmit 7 (!!!!) percig. Én pedig meguntam a várakozást és a következőket írtam; "Na látod? Erről beszélek. Na jó figyelj én megyek."
Erre mindössze annyit reagált, hogy "nem haragszom"
Én pedig szépen fogtam magam, azt írtam Neki, hogy "Jó. Majd beszélünk valamikor. Szia"
A 'szia' előtt vártam 5 percet, hátha reagál még valamit, de baszott írni, én pedig basztam kivárni, amíg hajlandó bepötyörészni valamit a billentyűzeten! Szóval otthagytam, abban bízva, hogy attól, hogy már nem vagyok fönt, hajlandó lesz elköszönni.

Hát nem jött be a "reménykedésem". Másnap első dolgaim közt volt, hogy felmentem msn-re és vártam, hátha betölti az A-s beszélgetőablakot.. De nem.
És valahol legbelül nem is lepődtem meg túlzottan..
Éreztem én, hogy nem fog írni. :@

Címkék: dühöngő dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr762763205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása