HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Amit még nem meséltem

lény 2011.04.25. 16:23

Mostanában sokszor előfordul, hogy nem írok le dolgokat, mert közben történnek fontosabbak, amik elterelik a figyelmem. :s
Most például a közelgő osztálykirándulást felejtettem el, szinte teljesen.
DE eljött az idő, amikor végre arról is szó esik! :)

Az első és legfontosabb, hogy idén az ásokkal utazunk el 2 napra.
Hogy miért? Az ofőm úgy fogalmazott, hogy ez amolyan "főpróba" lesz a szeptemberi, 5 napos külföldi út előtt, ahova szintén együtt megyünk majd.
Mondjuk megértem, hogy előtte szeretnének meggyőződni arról, hogy tud a 2 osztály együtt tölteni pár napot, de én akkor sem örülök, hogy az ő társaságukat is "élvezni" kell majd.
Nekem ez nem fog menni, mert van jó néhány olyan személy, akire rohadtul nem vagyok kiváncsi..
De azért remélem így is emlékezetes és élvezhető lesz a kirándulás. Eddig nem nagyon volt baj etéren - mert gondoskodtunk róla :P -, szóval biztos most is lesznek emlékezetes pillanatok. :D
Egyébként az idei úticél Sopron lesz.
Mi évekkel ezelőtt már voltunk ott a családdal, szóval nekünk már nem "újdonság", ha fogalmazhatok így.
Mondjuk nekem mindössze csak annyi maradt meg, hogy rendkívül sok a torony. :D:D
Gondolom az osztállyal nem csak ezeket fogjuk megcsodálni, hanem nézelődünk másfelé is. :)

Én egyébként már tervezgettem egy keveset, de mivel vonattal megyünk, rá kellett jönnöm, hogy nem úgy történnek majd a dolgok, ahogy azt én elképzeltem. :s
Terveim szerint odafele [és talán vissza is] egyedül üldögéltem volna és zenehallgatás közben elmélkedtem volna az élet nagy dolgairól.. Valamint írogattam volna ezt-azt egy füzetbe, hogy majd hazaérkezéskor legyen miből építkeznem a bloghu-s beszámolóhoz. :)
De mivel vonattal megyünk és kb mindenki ott liheg majd a másik nyakában.. Szerintem nuku zenehallgatás és nuku jegyzetelés ott mindenki előtt..
Ehelyett majd nagyban beszélgetünk, együtt csodáljuk a tájat és fotózgatunk ide-oda. :P
Hmm.. azért ez sem hangzik ám rosszul. Csak kérdés, hogy mégis kikkel kell majd egy kabinban lennem!?

Címkék: jövő osztálykirándulás dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr572854282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása