HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Sors.. mi?

lény 2011.04.29. 20:23

Tegnap szerettem volna írni, de valamiért nem tudtam bejelentkezni. :s Aztán mikor végre sikerült, akkor meg egyszerűen nem nyitotta meg az új bejegyzés ablakot. :s
A sors akarta így? Vagy csak szimplán megszívtam? :s

Most már lényegtelen. :s
Arról szerettem volna beszámolni, hogy mennyire éhes vagyok. :'D Meg hogy mennyire utálom a váratlan meglepetéseket.
Ugyanis tegnap kihúzták az egyik fogam. :'( Egészen pontosan a jobb fölső 4-est. :s Eléggé váratlan volt, hisz nem tudtam előre, hogy most fog bekövetkezni a foghúzás. :s
Fú, el se hinnétek, mennyire be voltam szarva.. És milyen mázli volt, hogy F is eljött velem! Ha ő nincs ott, tuti megőrültem volna egyedül. :(
És az volt a legszarabb az egészben, hogy a fogászat előtt nem ettem. Utána pedig nem lehetett még órákig, amíg el nem múlt az injekció hatása. :'(
Majd' beleőrültem az éhségbe. :( Végül csak olyan fél 9-9 magasságában tudtam kajálni, de akkor is csak a bal oldalon. :s

Most sem jobb sokkal, és ha ez nem változik, akkor lemondom a hétfői "folytatást". [Ugyanis akkor húznák ki a bal felső 4-est. :s]
Nem szeretném, ha a kétoldali fogfájás elrontaná az osztálykirándulást.

Címkék: dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr772865356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása