HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Nyári szünet ezerrel :D:D:D

lény 2011.06.20. 23:47

A mai nap volt az első - évzáró utáni - hivatalos szünetnap. Ha nem számítjuk a hétvégét.
Hopp, most nézem, hogy már csak 13 perc van hátra belőle. :'D

Nos,
Annak ellenére, hogy későn keltem - valamikor fél 1 körül :)) - nem telt eseménymentesen a nap. Sőt, miután H-val megbeszéltük, hogy [megint! :P] találkozunk, kapkodással röppent el 2-3 óra. :o :P Hajat mostam, ettem, hajat szárítottam, végül pedig hajat is vasaltam. :P Amíg ezekkel foglalkoztam, volt időm kitalálni, hogy mit veszek fel, így azzal már nem bajlódtam fél óráig. :D
A találkozás célja egyébként táska-nézés volt, mert H szeretett volna venni magának valami jó kis tatyót. És mivel ő nem szeret egyedül elmenni sehová, felajánlottam neki a társaságomat. :)))
Érdekes módon a vásárlást a tali legelején elintéztük, mert H az első üzletben talált magánakvalót. :D Ezután pedig elnéztünk Msz-re [hm, mostanában feltűnően sokat vagyok ott :P]. Nagyon jót sétáltunk, az idő egyszerűen tökéletes volt. :D Sütött ugyan a Nap, de mégsem volt nagy meleg és a szél erőssége sem volt zavaró. :)
Jól éreztem magam és a séta végére kellőképpen el is fáradtam.
A nap fontos momentuma [amellett, hogy sok képet csináltam, ami a nyári szünetben megvalósítandó terveim közt szerepel], hogy kaptam új tornacipőőőt. :D Ami ugyan a mostani közelébe sem ér.. :-/, de attól nagyon örülök neki, mert kellett már az új csuka. :Đ

Címkék: dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr133001791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása