HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Valamit ki kéne találni..

lény 2011.07.19. 01:06

Kéne valami terv arra, hogyan tudnék kibaszni A-val!? Kéne egy végső, búcsú döfés.. Ami után kibaszott szarul érezné magát pár napig.
Tudom, hogy ritka szemét vagyok, de úgy érzem; megérdemli. Eleget szenvedtem és bőgtem miatta, itt az ideje, hogy kapjon egy kicsit ő is. :)
Csak egyszerűen nem tudom, hogy mit kéne csinálni..

Ajjj, ti nem is tudtok még a múltkori chat-elés részleteiről. :s Na majd most!
A kissé lekezelő (?), vagy épp flegma (?) viselkedésem feltűnt A-nak és ezt szóvá is tette. :D
"Megvaltoztal"
"őő ebben van valami. De nem mondanám, hogy flegma lettem. De ha te így gondolod.. Nekem mind1"
  [Khm, így utólag nézve.. ez flegma megjegyzés volt. xD:P]
"Vagyis nem tudom mert annyira nem ismerlek de amennyit ismertem belőled eddig az nem ilyen volt. És szerinted mibe változtál? Vagy milyen lettél?"
"hm, jó kérdés. Már nem úgy állok hozzád, ahogy korábban."
"Mert nem az az ártatlan csajszi vagy most."
"Meg talán már nem vagyok annyira naív, mint voltam."
"Jól látod."
"És ez szerinted baj?"

"Hmm, nem tudom. Te tudhatod ezt csak."
"Szerintem jó, én határozottan örülök neki. :D"

[...]
"Am nem mindenkinek írom azt hogy pl életem...."
"Jó hát gondolom, hogy fiúknak nemigen. :P"
"Csak annak, aki fontos."

[...]
"Amúgy furcsa ez az egész.. mert más nem mondta eddig, hogy megváltoztam."
"Akkor mással szembe nem változtál meg."
"Ezek szerint.."
"Akkor köszönöm a megtiszteltetést.."
[Szivesen bazdmeg..!]
"Most erre nem tudok mit írni.. ez van."
"Ez van kapjam be... Értem"
"Hát ha neked ez jött le, akkor nem érted."
"Mind1 akkor hagyjuk egymást és akkor ez nem lesz probléma.
Minden jót
Jo8"

És bassza meg még ő akart ott hagyni! :@
[...]
"Annyit akartam mondani, hogy hiányzol
amúgy"

Aztán még kaptam egy kisebb regényt is.. Mutatom.
"Nem tudom mit szerettem volna tőled csak azt tudom, hogy hiányzol nagyon. Ne haragudj, ha ezzel felidegesítettelek, nem ez volt a célom.
Azért "fáj", hogy megváltoztál, mert nem így szoktam meg ahogy beszélgettünk, stb..
Ha tényleg azt szeretnéd, hogy ne beszéljünk, tiszteletben tartom én csak hirtelen felindulásból mondtam nem gondoltam komolyan.
Tényleg klassz csajszi vagy ezt imádom benned, neked is vannak buta dolgaid ettől ember az ember, senki se tökéletes.
Tényleg ne haragudj rám, sajnálom nagyon :("

Hm, jó ezt olvasni.. Ezek a bocsánatkérések, meg hogy "fáj", hogy megváltoztam..
Mintha megalázkodna.. Vagy nem tudom.
De jó érzés. :D

Címkék: dolgaim őnzősködős ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr333078748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása