HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Mi minden történt még!?

lény 2008.08.29. 18:39

  Van még egysmás, amit nem említettem.. :$ Pedig jó dolgok!!! Szóval, bele is kezdek, hogy még 19.00 óra előtt végezzek.
Múlthét vasárnap Esztergomban volt a család. :) Az volt, illetve lett volna a terv, hogy hajókázni megyünk. Apu kitalálta, hogy odafele vonattal mennyünk, és majd visszafele hajózunk. Nagy ötlet volt, ugyanis a kikötőben nem fogadták el az Üdülési csekket technikai okok miatt. :S Így a tervünknek lőttek.
Azt kérditek mit csináltunk Esztergomban? Hamár a hajózás nem jött össze?... Hát ettünk! :-) Szerencsére ugyanis egy Panzióban elfogadták a 'kuponokat', így jól belakmároztunk... :P

Íme a MENÜ-m;
  -leves/előétel: ezt kihagytam, hogy maradjon hely a desszertnek.. :P
  -főétel: Vason sült csirkemell grillezett sajttal és paradicsomos polentával [tudom, hogy jól hangzik, hátmég az íze milyen jó volt!]
  -desszert: Almás rétes vanília fagylalttal [nyamm-nyamm..]
Bekell valljam, a választék lehetett volna bővebb is, de én 100%-ig jól laktam, és örülök, hogy nem ettem semmiféle levest, mert a rétest kár lett volna kihagyni. :)

Lehet, hogy ezt kellett volna előbb leírnom, mert ez kronológiailag korábban történt.. Sebaj. :) 21-én moziban voltam tesómmal, és V-vel. :-) A Mamma mia!-t néztük meg. Barátnőm most látta harmadszorra.. pff :D Itt is tartozom egy vallomással, mert eleinte nem volt túl sok kedvem menni. Kifejtem bővebben. :) Anyával elmentünk gitárt venni nekem, amihez rohadtul nem volt semmi kedvem, mert igazából nem is én akarok gitárt, hanem a tanárom... :S Megbeszéltünk V-vel egy talit, hogy időben megtudjuk venni a mozijegyet, és még kaja-vételre is jusson idő. Tehát, 16.15-kor találkoztunk. De mivel a vásárolgatás kicsit elhúzódott, én épphogy hazaértem, és márcsak annyira volt időm, hogy lepakoljak. Mert ugyebár F nem szólt V-nek, hogy én még nem vagyok otthon, így nem is tudom, mit csináltak volna, ha késünk mondjuk fél órát...!?!?! Biztos, hogy látszott rajtam a düh, mert ennek tetejébe még nagy meleg is volt, és köztudott, hogy mostanában elég lusta vagyok kimozdulni. Főleg a hőség miatt. :@ Meg túl sok kedvem sincs hozzá.. Mióta volt ez a dolog VELE, nem túlzottan érdekel semmi... és senki...
Na de itt még nincs vége! Ugyanis képzeljétek, a film nem 17.00-kor kezdődött, hanem egy órával később. Így hiába rohantunk Anyával, simán lett volna időm átöltözni, kicsit kipihenni a gitár-vásárlás fáradalmait.. :@ Szerencsére a film írtózatosan JÓÓÓÓÓÓ, így a végére nem bántam meg semmit, sőt, kitaláltam, hogy én is megnézem mégegyszer. Sajnos úgy néz ki, nem fog összejönni a közeljövőben, mert Anyunak kórházba kell mennie, és én vele szerettem volna megnézni.. Meg itt a Suli is.. Nem baj, egyszer láttam, és tuti, hogy minél hamarabb beszerzem DVD-n. :)

U.i: Íme a film bemutatója, csakhogy meghozzam a kedvetek. :-)

 

Címkék: film szomorú boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr33639875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása