HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Sulikezdés 1000-rel

lény 2008.09.01. 21:40

 Nos, gondolom nem fogtok meglepődni, ha ezután a cím után az idei Évnyitóról számolok be. :) A következő mondatom után biztos mindenki sikítva rohan majd el, azzal a gondolattal, hogy "Te jó ég, ez megőrült!" Én ugyanis vártam az Évnyitót... :$ Kiváncsi voltam az új osztálytársakra, meg arra, mi minden változott?? :) Az igazgató beszéde szokás szerint dög unalom volt.. és most is sikerült megbizonyosodni arról, hogy nehézségei vannak a beszéddel... höhö. Na jó, ez szemétség volt.. Hisz csak 2 és fél hónapja volt arra, hogy begyakorolja a megírt szöveg elolvasását... És ez minden bizonnyal nem teljesen sikerült.. :P
Semmiképpen sem hagyhatom ki, hogy - ahogy én hívom- a ceremónia végén hosszú percekig kellett a Szózatra várni. pffff Mert felkonferálták, és ott állt mindenki néma csendben.. Vártuk, hogy megszólaljon a zene, de semmi... :S hehe Persze utána minden rendbejött, miután mindenki kiröhögcsélte magát... :P MI amúgyis kacagtunk egész végig, mert én nem bírtam szó nélkül hagyni az igazgató beszédében elhangzottakat... :$ :D Pl., ilyet szól, hogy sokat foglalkoztak a takarítók, meg mittómén kik a Suli takarításával, csinosítgatásával. Erre én halkan benyögöm - de persze úgy, hogy csak azok hallják, akiknek szántam a benyögést - , hogy "hát nem látszik...". És bocsi, de igazam volt/van, mert a mai napig itt-ott lógnak a pókhálók. xD :D Tudom, lehet, hogy nem a legokosabb gondolat ennyire leócsárolni a Sulimat, dehát ilyen az élet.. És úgysem tudjátok meg, melyik Suli, mert a nevét nem kötöm az orrotokra. :P blőőő

Na de, gondolom az is érdekel egysmást, hogy mi volt a nyitóbeszéd után!? Fölsétáltunk a teremhez, mert persze a milyénk maradt a régi szar helyén, akarom mondani ugyanaz a termünk, mint tavaly... Ígyhát idén sem ússzuk meg a lépcsőzést... :S :(
Kaptunk 2 új osztitársat, akik rittig nem fiúk... :'( Sebaj, túlélem.. :S De azért nem ártana már egy aranyos/helyes/kedves/cukimuki stb.. srác az osztályba, a sok idióta, éretlen, alacsony, bunkó fiúk mellé, akikkel most járok egy osztályba. :D Tisztelet a kivételnek. :)

Asszem itt abba is hagyom, mert úgy érzem, most kicsit túllőttem a célon, és szemét voltam ezzel-azzal.. Pedig nem vagyok ilyen, csak ez a bejegyzés önzősködősre sikeredett... Remélem megtudtok bocsátani... :)))

Címkék: poén dolgaim őnzősködős év eleje

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr46643966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása