HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Mennyi minden

lény 2008.09.04. 22:01

Ezek annyira, de annyira fura dolgok... Pár napja nem tudtam belépni, és majd' beleőrültem, mert egy millió dolgot leakartam írni. Aztán másnap minden rendben volt, és már nem is volt fontos, hogy írjak... De most eljött az ideje, mert annyi minden felgyülemlett, hogy muszáj megosztanom veletek. :)

Kezdeném azzal, hogy ELEGEM van a majdnem mindennapos 7 órákból! A fenébe is, mire mi végzünk, totál üres a Suli, még a nagyoknak sincs az első héten negyed 3-ig tanítás. És nem hinném, hogy a tanárok is szeretnek bentmaradni.. Akkor mire jóó??? :@

Ma fenomenális volt az irodalom... :D Engem annyira elvarázsolt... teljes áhitattal figyeltem, mit beszél a tanár. [NEM azért, mert olyan 'hüdejólnézki', hanem, mert tetszett az óra] Első órán leszögezte, hogy az egész tanév beszélgetésekből áll majd, mert ő szeret úgy tanítani, hogy kikéri a tanulók véleményét, és megkérdezi, mit gondolunk az adott versről/olvasmányról/témáról... stb. A mai napon az volt a téma, hogy "Mi értelme van az irodalomnak?" Erről beszélgettünk egész órán, és nekem nagyon tetszett. Elindított bennem valamit, vagy nem is tudom... :))

Anyu kórházba került... Valami kivizsgálás miatt. Nagyon szar nélküle, mert ennyi idősen még nem vagyok egészen önálló. Hozzá vagyok szokva, hogy reggelente kelt, és megcsinálja az uzsimat... De most nélküle kell majd egyedül fölkelnem, mert F beteg, V-nek pedig elmarad az Isi pénteken... Így belekóstolhatok az önállóságba egy cseppet. Holnapra sokat kell tanulnom, illetve kellett volna, de én egyáltalán nem vittem túlzásba, sőt... De most van kifogásom, mert miután hazajöttem fél 3 körül, elmentünk beiratkozni a zenesuliba, utána bementünk Anyához. Kb fél 7 körül voltam igazán olyan állapotban, hogy "na jó, mostmár nem ártana egy kicsit a tanulással is foglalkozni"...

Címkék: gondolatok szomorú dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr98648936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása