HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Megasztár, még mindig :)

lény 2008.10.26. 14:45

Tegnap is néztem, és jövőhéten is fogom, és azután is. :)) Ameddig nem lesz vége, mert most már annyira megszerettem egy-két embert, hogy muszáj látnom, mi lesz velük. :D
Anyuval szoktuk nézni, és [ha Anya közben nem alszik el] együtt izgulunk, hogy ki esik ki. Tegnap Ásós Attila 'Pacsirtának' kellett távoznia. Amit mindketten sajnáltunk, mert előzőleg már találtunk 3 olyan embert, akit egyáltalán nem siratnánk meg, ha kiesnének... És mindhárom tovább jutott!!!! A 3 között van a két kis 13 éves is. Mert még most sem sikerült felfognom, mit keresnek itt!? Lüsziből, ahogy tegnap Mester Tamás is megmondta dívát akarnak csinálni. Hasolítsuk már össze az elődöntőkben viselt ruháit a mostanival. Van különbség.. És én úgy vettem észre, a viselkedése is változott. Félreértés ne essék, nekem nem a hangjával van bajom. De pl. azok a számok is, amiket választ... Egyik sem illik hozzá túlzottan!
Ott van Hien is. Tegnap nagyot röhögtem rajta, hogy nem írták ki a teljes nevét alul, arra a csíkra, ahol mindenkinek a kódja, meg a telefonszám van. Mindössze annyit, hogy 'Hien'. Hamár itt tartunk, szerintem múltkor nem említettem, de igencsak poénos az is, hogy a legtöbb továbbjutó nem is magyar. Vagy legalább nem 100%-ig magyar. :P

De megkönnyebbültem, amikor mindhárom kedvencem továbbjutott. :)) Név szerint; Fekete Dávid, Szecsődi Károly és  Lakatos Krisztián. aaa de szeretem őket. :D Meg a hangjukat. :D Jó sok kiadásom lesz, ha vége lesz a Megasztárnak.. Nem győzöm majd venni a CD-ket. :PP

Címkék: megasztár poén dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr15732650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása