HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Újfent itt :))

lény 2008.12.20. 16:51

Szerencsére nem tartott sokáig a 'nettelenség'. :P

Ma volt az utolsó nap. Első 5 óra "rendes" tanítás, 6. órában pedig Osztálykarácsony. :) Reggel feltűnően jó kedvvel ébredtem,és majd' kicsattantam a vidámságtól. :D Egyrészt, mert vártam már ezt a napot, másrészt pedig felvoltam dobva, hogy végre nem keltem túl későn. :D
A Suliba is beértünk időben. Szerencsére ma nem kellett a feleléstől tartani, így tényleg jól, és viszonylag hamar eltelt az utolsó nap. :)
Az Osztálykarácsony meghitt, békés hangulatban telt. Szokás szerint körbeültünk, és halk zene, valamint gyertyafény mellett osztottuk ki az ajándékokat. Mindenki felolvasott egy idézetet is, csakhogy még hangulatosabb legyen az utolsó együtt töltött 45 perc. (:

Én egy Hóemberes bögrét, bon-bont, valamint egy plüss kutyát kaptam ajándékba, aminek őszintén örültem. :)

Nap végén kicsit elkapott az az érzés, ami a nyári szünet előtti utolsó nap is elszokott kapni; az osztálytársaim hiánya. Ilyenkor mindig eszembejut, hogy egyszer tényleg elválunk egymástól. És véget ér az a hosszú, együtt töltött időszak..
Na de szerencsére az még odébb van, úgyhogy most inkább kiélvezem ezt a szabad 2 hetet! :)

Címkék: dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr87833733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása