HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Karácsony másnapja

lény 2008.12.25. 18:56

Először is egy jó hír; a fa végül nem maradt üresen! :P Most is pár méterre van tőlem, de már pirosban meg fehér fényben pompázik. :) Ma már csillagszórót is tettünk rá, amitől szegény kutya kellőképpen megijedt. :S Ja és most - nem megszokott módon - a fa a mi szobánkban van. Pedig Anyáékéban jobban elférne..

Na de pár szót az ajándékokról! Én személyszerint 2 harisnyát, egy gyertyát, [nagy meglepetésemre] fülhallgatót, hajcsattot, az S.O.S. Szerelem! c. filmet, egy Coelho- könyvet [Tizenegy perc], övet, és pizsit kaptam. :))
Sajnálatos módon az öv nem ér át [nem vagyok dagííí!!], ezért majd elvisszük kicseréltetni. De a szándék a lényeg. :)
Bratyóm nagyrészt filmekkel gazdagodott, F pedig új hajvasalót kapott. Anyáék dezodorokat, bon-bont kaptam [kb]. (:

Hűha, ez a nap is úgy eltelt. !! Szokás szerint alig csináltam valamit... Olvastam magazinokat, átpakoltam egy fiókot, és TV-ztem. Asszem ezután bekapok valamit, pakolászok, 20.00-kor pedig leülök, megnézem a Rómeó + Júliát Leonardo DiCaprioval. :)) És ennyi. Egy nappal megint kevesebb van hátra ebből az évből. [apropó; az összegzést nem felejtettem el, csak inkább szilveszter környékére tervezem megosztani a néppel :P ]

Tényleg... nemrég beszéltem egyik osztálytársammal, aki elhívott egy Szilveszteri bulira. Persze semmi ilyen vad kiruccanás, ahol majd mindenki elhánnya magát a sok piától, meg hasonlók. Én nem vagyok züllött.. :P
Szóval, olyan buli, ahol még szülők is lesznek, meg az osztálytársaim egy része. De Anya nem igazán akar elengedni. :( Bízom benne, hogy Apa beleegyezik, és most az egyszer nem itthon töltöm majd az Óév utolsó, illetve az Újév első perceit. :)) Elvileg, ha nem megoldható, hogy értünk jöjjenek, még ott is aludhatnánk, de én még így is örülök, ha elengednek, nem hogy még ott is alszom... Bár ahhoz amúgy se nagyon lenne kedvem.
 

Címkék: dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr42841583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása