HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Az év második bejegyzése :)

lény 2009.01.07. 19:41

Megkésve bár [de törve nem...] Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!
Mégha tudom, hogy egy egész év senkinek sem telhet csak boldogan. Az lehetetlen. De bízom benne, hogy nekem az idei év örömteli pillanatokban lesz gazdagabb. :)
Nos; első hét, szombaton is bekell menni, egy hét múlva gitár vizsga.
Nem túl jó kilátások, de már a felén túlvagyok. És úgy néz ki, most az egyszer szombaton is bemegyek. Mert amúgy nem szokásom... :P De most jó kedvem van, és ha senki nem rontja el, akkor a szombati napomat is a Suliban töltöm. :)) Legalább tanulnék is aznap, és nem azzal telne el a 24 óra, hogy valamikor dél körül felkelek, lustálkodom, TV-zek, eszem, aztán el is telt a nap.
Valamikor a hétvége folyamán megnéztem a Szakíts, ha bírszt. Jó film, nekem tetszett, csak a végével nem vagyok kibékülve..
Túlzás lenne, ha azt mondanám, hogy mostanában filmbuzi vagyok, de tény, hogy gyakrabban nézek TV-t, illetve DVD-t. Az utóbbi időben ott volt a Romeo + Júlia, a Vakrandi, Túl a sövényen, 10 dolog, amit utálok benned, Szakíts, ha bírsz. Meg volt még valami, aminek a mai napig nem derítettem ki a címét, és szerintem már nem is fogom.. :P Annyit tudok, hogy Amanda Bynes volt benne, meg hogy beöltözött egy pasinak azért, hogy focizhasson. :)
Tudom, ez csak 6 film, de van egy millió, amit szívesen néznék csak nem lehet kapni DVD-n [vagy ha mégis, nincs rá pénzem :( ], és a TV-ben sem adják le. Ilyen pl.; Mezítlábas szerelem, Séta a múltba, Tibor vagyok, de hódítani akarok, Szerelmi leckék hitetleneknek, Holiday, stb..
Szeretném, ha már mind a "gyűjteményemhez" tartozna, és akkor nézhetném meg, amikor csak akarom. :D

Címkék: film dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr9864127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása