HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

És engem ki ért meg?

lény 2009.01.09. 17:55

Senki.
F kapcsolata, úgy néz ki nem működik elég harmónikusan, és lehet, hogy végül szakítás lesz belőle több, mint 2 hónap után. Eléggé elvan keseredve, gondolom attól tart, hogy nem sikerül megoldani a felemerült problémát. Nem akarom, hogy szakítsanak. F végre boldog. Vagy legalábbis az volt eddig az elmúlt hónapokban.

Másik oldalról viszont Ő legalább eljutott idáig! 'M' a 3. pasija, nekem meg még egy sem jött össze, mert a kiszemelt srác vagy szart rám magasról, vagy F tetszett neki.
Ennyit az én magánéleti gondjaimról. F szinte bárkit megszerezhet[ne] magának, mert pasik sokasága veszi őt körül. Én meg vagyok a hátul kullogó kistesó, akit mindenki leszar.

És az a bizonyos fiú is jobban érdekel már, ami rohadtul nem jó! Még kb fél év, és soha többé nem látom. Ha mégis, akkor sincs semmi köztünk. Nem is lesz. Főleg, ha nem jár röplabdára sem.. Az volt az utolsó lehetőség, hogy mondjuk elkezdjek vele dumálni, vagy valami.

Ja amúgy az a változtatás, amiről beszéltem már, nem történt meg... Még átgondolom, újítok-e, vagy hagyom az egészet a picsába.  !?

ENNYI

és még a hasam is fáj.. :'(

Címkék: szomorú magányos

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr59867812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása